לאחר שבמהלך השבוע האחרון, החליטה מרצ להגיש עתירה כנגד תוכניתו של עורך הדין יורם שפטל, כשהיא מעלה טענות של הסתה, החליט היום (חמישי) השדר להתייחס לעניין במסגרת תוכניתו השבועית ב-103FM. שפטל, אשר דיבר במהלך מונולוג הפתיחה שלו על תשעה באב, חשיבותו, ומתח שוב ביקורת על הממשלה, ולאחר מכן גם התייחס לעניינה של מרצ. 


"השבוע הזה היה רב אירועים, לרבות סביבי, אבל אפילו אם הייתי גדול האגו מניאקים בעולם, ואני לא, אני אגיד שהאירוע החשוב ביותר השנה הוא 1947 שנים לחורבן הבית. השבוע, ט' באב צוין בעלייתם של 1200 יהודים, לאחר שהיינו הפסקה של גלות בבל.

העניין הזה שהעם מציין ועד לפני כ-100 שנים, 90 אחוזים מהעם היהודי היה צם בתשעה באב, ונוהג מנהגי אבלות לא רק בתשעה באב, אלא בתשעת הימים מתחילת חודש אב, העובדה הזאת, שהדבר נעשה לאורך 1788 שנים, מאז החורבן, ועד זמן לא רב בפני התקומה, העובדה הזאת, שאנחנו מאז לא מתחתנים במשך 1947 שנים, יהודים לא התחתנו בחופה וקידושין בשלושת השבועות.

העובדה שכל חתונה יהודית, ללא יוצא מן הכלל, גם ביום שמחה זה, אנחנו מעלים על ראש שמחתנו את חורבן הבית, אותו לא שכחנו ליום אחד. אם אנחנו לא מוציאים מהחורבן הזה מיום אחד מחיינו היהודיים, רק משום כך, חזרנו. רק משום כך, ראוי לזכור את התפקוד הבלתי מתקבל על הדעת של ממשלת ישראל במשבר הר הבית, המשבר הזה, הצבתם של גלאי המתכות, יכול היה להיות הצעד הראשון להשתלטות על הר הבית כולו, בדרך לבניית בית המקדש הרביעי. הראשון ע"י הורדוס, השני על ידי עזרא ונחמיה, והראשון על ידי שלמה המלך.

המפלגה הזאת, שהיא הקטנה בכנסת, חמישה מנדטים, חמישה יותר מדי, שכל הסיכויים שלא תעבור בבחירות הבאות את אחוז החסימה. המפלגה הזאת באופן שיטתי מנסה לסתום פיות, בתירוצי סגנון למינהם. המפלגה הזאת, איזו טרור שלטוני היא היתה מפעילה, אם היא היתה מגיעה לשלטון. אבל המעשה הזה, הוא מעשה בלעם קלאסי. 

בעתירה הקודמת, אני צברתי תוך פחות מחודש 4000 ציוצים של לייקים, קודם לפני, צברתי 16 אלף לפני. בעקבות העתירה הקודמת שנדחתה על הסף, תוך כדי צברתי במשך שמונה שנים. בעקבות העתירה של מרצ, פרץ ויכוח ציבורי שלם, שהיום בא לידי ביטוי מובהק, בידיעות אחרונות, האם להוריד או להשאיר את התוכנית הזאת. כל המהומה הזאת, סביב התוכנית הזאת, תביא לתוספת של 50 אלף מאזינים נוספים, קרוב ל-250 אלף שמאזינים בממוצע. אסיים את הפתיח בדברי תודה מקרב לב למרצ, על מעשה הבומרנג, על התועלת האדירה שהביאה לתוכנית שלי, עם העתירה הנמוכה והשיקרית הזאת. השבוע ערכתי עימות עם מזכ"ל מרצ, סביב העתירה שלהם. אני בטוח שכל אחד מכם שישמע את זה, יתמוגג מהעימות".