לפחות כ-3000 בני אדם הפגינו גם הערב (שבת) בקרבת ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בפתח תקווה בקריאה אליו לזרז את חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתוך כך, יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן וסיעת הליכוד קיבלו רישיון מהמשטרה לקיים הפגנה נגדית מול המוחים, אליה הגיעו כ-500 מפגינים מטעם הליכוד. המשטרה נפרסה במקום בכוחות מתוגברים.
ח"כ ביטן בהפגנה בפ"ת

חברת הכנסת נאווה בוקר (ליכוד) שהייתה מהראשונים שהגיעו למקום על מנת למחות יחד עם נציגי מפלגתה, אמרה: "באתי לכאן עם רבים עם בכירי הליכוד על מנת להגיד 'עד כאן', לא ניתן לאנשי השמאל להפיל את השלטון בדרכים לא דמוקרטיות. מאות עומדים כאן ומנסים להשפיע על מערכת משפט ועל הדמוקרטיה בישראל. מדובר בניסיון להפיל שלטון והגענו לכאן כדי לתת גיבוי לראש הממשלה נתניהו שחף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת".

חברי הכנסת גילאון וביטן בהפגנה. צילום: אבשלום ששוני


ח"כ ביטן הגיע גם הוא למקום למקום ואמר כי "לא יכול להיות שבמדינת ישראל אנשי שמאל ינסו בדרכים בזויות להצית חקירה ובעצם לנסות להשפיע על הליך משפטי חקירה שעדיין מתנהלת בטרם הגיעה ליועץ המשפטי לממשלה ולמרות, זאת שהחקירה עדיין מתנהלת והתיק עדיין לא הגיע אליו".

חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) הגיע לנסות ולדבר עם המפגינים של הליכוד שגירשו אותו מהמקום והוא יצא משם בליווי משטרתי. המשטרה יצרה חיץ בין המפגינים במקום.

מפגינים מטעם הליכוד בפתח תקווה. צילום: אבשלום ששוני


השר איוב קרא הגיע למקום ואמר: "באתי לכאן להפגין תמיכה בראש ממשלה מכהן. בניגוד אליהם אני לא נגד רשויות החוק ומאמין בהם. הם חייבים להפסיק את ציד המכשפות. לא יכול להיות שהתקשורת היא גם שופטת גם חוקרת וגם תולה בכיכר העיר". יש פה גורמים המנסים להפיל את ראש הממשלה שקיבל מנדט להיות בקלפי", והוסיף כי "זה הזוי ובזוי לראות אנשים שמנסים בגלל סיגרים או בקבוק שמפניה להוביל שנאה כזאת בתוך הציבור".