אמש פורסם כי המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום כנגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בעקבות מספר פרשות, ביניהן פרשת ריהוט הגן, והתשלום לחשמלאי מכספי המדינה. מני נפתלי, שהיה בעבר אב הבית במעון ראש הממשלה התייחס היום (שלישי) בתוכנית דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM לפרסומים: "משפחת נתניהו ידעו כיצד לקנות אנשים ולהשתיק אנשים, איתי זה לא עבד להם. נתנו לי כל מה שרציתי בתנאי שלא אפתח את הפה. אני אמרתי לעצמי 'עד כאן'. אני קורבן רציני למה שחשפתי לציבור ואני עובר דרך לא קלה בחמש שנים האחרונות, אבל מדובר בדרך נכונה". 



שרה נתניהו ומלניה טראמפ. צילום: אבי אוחיון, פלאש 90
שרה נתניהו ומלניה טראמפ. צילום: אבי אוחיון, פלאש 90


 
לדבריו, "אני יודע מה מסרתי ואין לי ספק שהיא תהיה אשמה. לא מדובר בסתם דברים. ברגע שאורח במעון ראש הממשלה אמור לקבל מנת אוכל בסכום של 218 שקלים והארוחה קופצת למחיר של 9,000 שקלים - זו מרמה. אלו דברים שקרו המון פעמים. מדובר על שיטה ועל הגישה של משפחת נתניהו שמותר להם לקבל הכל. זו שיטה להפוך ארוחה למשתה. היו שם המון פגישות שהזוג נתניהו הפכו אותם לארוחות גורמה. אסור היה להזמין שף לארוחה בין חברים אבל הזוג שדרג בכל זאת את הארוחות שלו כי הוא רצה. אני מסכים שלראש הממשלה מגיע לאכול את האוכל הכי טוב. מגיע לו לעשן את הסיגרים הכי טובים. אבל הוא לא רואה את החלשים במדינה ומעדיף לראות את עצמו. זו בעיה. מותר להם לקבל הכל ולא אמרו להם מעולם לא".
 
העיתונאי בני ציפר, מכר של הזוג נתניהו, הצטרף לשיחה והתייחס ראשית לפוסט של יאיר נתניהו: "הפוסטים בפייסבוק שייכים לעולם הפייסבוק. גם אם יש דברים לא תקינים שנאמרים שם הם עדיין נאמרים שם וצריך לברר אותם. אני אזרח שומר חוק". מני נפתלי שאל את בני ציפר: "מה דעתך על השחיתות השלטונית במדינת ישראל. מדוע אינך מגיע להפגנות בפתח תקווה?" ענה לו בני ציפר: "אולי אני אגיע, פשוט חם לי ואני לא אוהב את החום". 

 


"שרה נתניהו נמצאת ברדיפה כבר 20 שנה" 
 
על שרה נתניהו ופרשת המעונות סיפר בני ציפר: "התיאור של אורך חיים פזרני של ראש הממשלה ומשפחתו הוא מגוחך. כשראיתי את ההתנפלות נסעתי לבית ראש הממשלה הצרפתי בכדי לראות כיצד דברים קורים בארצות מתוקנות. בארץ מתוקנת כמו צרפת אין אנשים כמו מני נפתלי במעון ראש הממשלה. אב הבית שם מסתובב עם כפפות לבנות ופותח את הדלת. הסטנדרטים שם הם אחרים. ישראל כבר לא מדינה נכשלת. אני אדם שומר חוק ואומר שבסופו של דבר הטובים מנצחים. הטובים הם נתניהו ואשתו. הם אנשים טובים ומחובתי כאדם להגן על החלשים והאמיתיים. למראית העין נראה שמני נפתלי הוא החלש. ההיפך הוא הנכון. שרה נתניהו נמצאת ברדיפה במשך 20 שנה בעיתונות ומכפישים את שמה".
 
ענה לו מני נפתלי: "אני עזבתי את המעון ונמצא כבר כמה שנים ללא עבודה. מדוע פוגעים בי? אני גם צריך להתפרנס, מדוע פגעו לי בפרנסה? ראש הממשלה נוקם באנשים שלו באמצעות הפרנסה. זה הנשק שלו. נסה להגיד לו מילה לא טובה ואז תגלה שאתה תימצא ללא עבודה. עליך להבין, אם הם היו טובים הם היו דואגים לחלשים במדינה. גם עליי סיפרו עלילות שווא וטענו שהטרדתי מינית וגנבתי".
 
"אותם חלשים הם אלו שעדיין מצביעים לנתניהו בבחירות", השיב לו בני ציפר, שהוסיף "אני חושב שישראל היא מדינה משגשגת בצורה בלתי רגילה מבחינה כלכלית וזה בזכותו של ראש הממשלה. יש חוק וסדר במדינה ואי אפשר לנהל את הדברים באמצעות הכפשות והשפלות בתקשורת. כשאני מדבר עם הזוג נתניהו אני עוסק בעניינים על דברים אינטלקטואלים ולא דיברתי איתם על מני נפתלי. הסיפור האמיתי הוא חוסר הפרופורציות בין הדברים החשודים שאולי קרו לאווירה המורעלת שמשפיעה על המשטרה ובית המשפט".

עריכה: איתמר זיגלמן