ליאור הררי שהקים את עמוד הפייסבוק 'אוהבים את שרה נתניהו' יצא להגנתה של הגברת נתניהו בעקבות טענותיו של אב הבית לשעבר, מני נפתלי ונגד הכוונה להעמיד את שרה נתניהו לדין, ופקפק בכך שמני נפתלי נהג בניקיון כפיים: "מלכתחילה לא היה צריך לדון בתיק שלה ובטח שלא להעמיד אותה לדין. אב הבית הוא זה שהציף את פרשת המעונות. הוא הציג את הדברים בפני המשטרה ולטענתי הוא יזם מצגי שווא טרם עזיבתו בכדי ליצור את התהליכים שקרו בהמשך". 



גבי גזית צירף לשיחה את מני נפתלי ושאל אותו: "האם חלק מהאשמות בעדויותיך נאמרו מתוך נקמנות אישית?", ענה לו נפתלי: "לא מדובר בנקמנות. ניסו להשאיר אותי במעון ולתת לי לתפקיד כדי שאסתום את הפה. אני החלטתי לפתוח את הפה מסיבה העקרונית, אני נגד פגיעה בעובדים ואני לא מוכן שראש הממשלה לא יראה את החלשים בחברה".

ליאור התייחס לדברים והסביר את אהבתו לשרה נתניהו: "אני חושב ששרה היא אישיות בפני עצמה. עד בחירות 2015 לא היה אדם שיצא להגנתה. היא רעיית ראש הממשלה, ראש התנועה שלי שעושה בעיני עבודה מצוינת בתפקידו. המדינה משגשגת. כשראש הממשלה לא שקט ולא רגוע זה משפיע על המנהיגות שלו. למרות הסערות המדינה עדיין מנוהלת בצורה טובה. כששאלתי אנשים בפייסבוק אם הם סומכים על ראש הממשלה הרוב ענה שכן".
השיב לו מני נפתלי: "שרה נתניהו היא ראש הממשלה. היא מחליטה את הדברים ולכן אתה אוהב אותה".
עריכה: איתמר זיגלמן