נראה כי הקרב המילולי בין משפחות אולמרט נתניהו עדיין לא הגיע לסיומו. דנה אולמרט, בתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התראיינה היום (שלישי) ל-103FM והתייחסה לפוסט שהעלה יאיר נתניהו, בו הוא תקף את משפחתה. "זה כל כך מופרך וגזעני והוא ממחזר אותו כי כנראה הוא בלחץ", אמרה.



אולמרט סירבה להתייחס בראיון לפוסט שפרסם בנה של שולה זקן ואמרה כי "בעניין הזה אני לא רוצה להתבטא בקרוב יהיו עוד עניינים להתייחס אליהם, לא ראיתי את הפוסט של נדב זקן ואנחנו לא מתייחסים לשולה זקן. הבן של נתניהו רמז על אריאל וקיבל תשובה".




בתו של ראש הממשלה לשעבר עקצה לבסוף את הדיירת הנוכחית במעון בבלפור כשהתייחסה לפרשת המעונות: "אנחנו מעולם לא גרנו שם. הסטנדרטים של שרה והסטנדרטים של אמא שלי הם מאוד שונים".

כזכור, בנו של ראש הממשלה הגיב בשבוע שעבר לפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של פרויקט התחקירים 61, המשתייך למכון מולד, פרסם עליו. "61. אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות. כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה?", כתב בחשבונו האישי Yair Hun.

עוד נכתב בפוסט: "מה עם איזה תחקיר על ה״בן של כולנו״ של רוה״מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על ״הבן של כולנו״ של רוה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה? או ה״בן של כולנו״ של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע? ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם". הוא סיים את הפוסט עם שני סמלי אימוג'י - של אצבע משולשת ושל צואה.
 
שעה אחרי שהגיב לפוסט, נתניהו שיתף את תגובתו בפרופיל האישי שלו וכתב "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות ע״י ארגון מולד הרדיקאלי והאנטי ציוני הממומן ע״י הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי לכלך עלי. לא יכלתי להתאפק והגבתי". כזכור, בתחילת השבוע הדף פרסם פוסט העוסק ביאיר נתניהו.