אזרח התקשר הבוקר (שישי) למשטרה להתריע על אדם חשוד הנמצא ברחוב פיירברג בתל אביב. "העמדתי את הרכב בחנייה ברחוב, כשלפתע שמעתי נקישה חזקה על הרכב", סיפר בשיחה עם "מעריב אונליין", "ראיתי אדם מוזר והוא צעק לעברי שאני לא אחנה פה. אחרי שבדקתי וראיתי שאני חונה במקום שבו מותר לחנות, התרעתי בפניו שאם לא יילך - אתקשר למשטרה".



האזרח סיפר כי המוקדן אמר לו לעזוב את המקום, במידה והוא מרגיש סכנה לחייו. "התרחקתי מהמקום והלכתי לשבת עם חברי בבית קפה סמוך, כהרגלי בימי שישי. ראיתי שוטר מגיע לאדם ומדבר איתו וחזרתי לרכב בסביבות שעה שתיים", הסביר, "ואז גיליתי כי שלוש שמשות ברכב שלי נופצו".




 

עם הגעתו למקום, הוא נתקל באדם שסיפר לו כי "השוטרים חזרו למקום גם בשעה 10 ובסביבות שעה 12 בצהריים". האזרח הוסיף כי הוא היה עד לכל האירוע. "כשהגעתי לתחנת המשטרה להגיש תלונה נודע לי כי החשוד פגע בשישה כלי רכב נוספים", אמר, "רק בפעם השלישית שהשוטרים הגיעו למקום הם עצרו את החשוד". לדברי האדם שרכבו ניזוק, מדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים בסך הכל .  האדם שניפץ את שמשות הרכבים ברחובות פיירברג ומלצ'ט עוכב לחקירה ובסיומה הוא נלקח להסתכלות פסיכיאטרית.

ממשטרת ישראל נמסר: "הפרטים המופיעים בפנייה אינם מדוייקים, שכן התקבלו במהלך היום רק 2 דיווחים במשטרה הקשורים לנשוא פנייתך. 
בעקבות הדיווח הראשון שהתקבל בשעה 08:40, הגיעו למקום שוטרים וזיהו כי מדובר באדם בגילופין. בתום תחקיר שערכו בשטח הוברר כי האיש לא ביצע עבירה פלילית בת מעצר ולכן השוטרים שפכו את תכולת בקבוק האלכוהול שהיה ברשותו, הזהירו אותו ואף השיבו אותו לביתו. רק 3 שעות מאוחר יותר, התקבל במשטרה דיווח אודות גרימת נזק על ידי החשוד. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה במשטרה בגין מעשיו".