תאונת צניחה קטלנית בצפון: גבר כבן 65 נהרג לאחר שהתרסק היום (שבת) עם מצנח רחיפה בשטח פתוח סמוך למושב שדמות דבורה בגליל התחתון. צוותי הרפואה קבעו את מותו במקום. פראמדיק מד"א יוסי חלבי שהגיע לזירת האירוע אמר: "בשטח פתוח אותר מצנח הרחיפה ובסמוך אליו שכב גבר כבן 65 מחוסר הכרה. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".



בחודש מאי האחרון, חייל צה"ל, צנחן מיחידת "מגלן", התרסק בשדה התעופה "מחניים", סמוך לראש פינה, ונפצע באורח בינוני. צוותי ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום התקרית, ולאחר מכן הוא פונה במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מורדם ומונשם. בתגובה לתקרית הורה מפקד זרוע היבשה (מז"י) האלוף קובי ברק על השבתת כל הצניחות בצה"ל למשך 36 שעות. שחר גרונר, כונן טראומה ברמב"ם אמר: "טיפלנו בפצוע שנפצע בצפון והובא במסוק עם חבלת ראש ומונשם. הוא עבר הערכה ראשונית והתגלה שהוא סובל ממספר שברים בעצמות הפנים".

יצחק קצין (61) מאריאל, נהרג בדצמבר האחרון בדרום אפריקה בעת שריחף על מצנח רחיפה. על פי הפרטים שהגיעו למשרד החוץ עלה, כי קצין הגיע ביחד עם קבוצת מטיילים ישראלים לאתר רחיפת מצנחים אשר ממוקם בסמיכות לעיר פרטוריה. מעדויות עלה שהאסון אירע בעת ניסיון הצניחה, כאשר במהלכה קצין נפל ונהרג. למקום חשו צוותי חילוץ והצלה והוא פונה במסוק לבית חולים מקומי, אך שם לא הצליחו להציל את חייו ונקבע מותו.