הפעילה החברתית דפני ליף, תקפה הלילה (שבת) את אלדד יניב, ממארגני ההפגנות, בנאומה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. "אני מכבדת אותך, אבל לא אעמוד על במה שבה אתה נואם כאילו אתה מוביל את הדבר הזה", אמרה, "אתה היית חלק מהשיטה הזו שנים. אני מוותרת על הכבוד". היא פנתה לקהל והוסיפה: "גם אם לא נעים להגיד את זה, אני רוצה שאתם תהיו הדוברים בהפגנות האלה".



ליף המשיכה בדבריה. "אני מבקשת לדבר אליכם בתור מה שאתם - אזרחים מודאגים ואינטליגנטים. אני מבקשת מכם אנא תהיו קשובים: אני לא באתי לכאן על מנת להפיל את נתניהו אני לא באתי לכן כי אני שונאת את הליכוד", הסבירה, "אני לא רוצה להיתמם - אני לא באתי לכאן כדי להכתיר מנהיגות חדשה למפלגת העבודה. הבמה הזאת לא שייכת לכל מיני אנשים שהיו שם".




הפעילה החברתית התייחסה להתעוררות של הדור שלה. "הדור שלי התעורר לפני שנים, וממשיך להתעורר, והוא מודאג מהשחיתויות שהיו כאן מקום המדינה ועד היום", אמרה, "מה עם פרשת חטיפת הילדים? זה חטיפה וזה גניבה. ומה עם השלטון מפא"י והמנהיגים שהיו לפני כן?". היא הוסיפה: "ומה עם כל האנשים שנמצאים בסביבת נתניהו וסותמים עכשיו כי הם מפחדים שעוד שנייה יגיעו אליהם". לדבריה, השתיקה יפה גם למפלגת העבודה. "כל אחד מפחד שזה יפגע לו בבית", סיכמה, "האמת לא יכולה להיות דבר יחסי היא לא דבר יחסי לבמה הזו כרגע אין ערך אם אנחנו צועקים לאחד וסותמים לאחר".