הותרו לפרסום שמותיהן של שתי האחיות, בנות ה-15 וה-18 מנצרת, שנהרגו הלילה (ראשון) לאחר שככל הנראה נהגת הרכב איבדה את השליטה עליו בדרכן מאזור מגדל העמק לכיוון נצרת בעת שנסעו בכביש 75. כתוצאה מאיבוד השליטה על המכונית היא עלתה על המדרכה, פרצה גדר והתרסקה מטרסה בגובה עשרה מטרים. צוותי ההצלה שהגיעו למקום האירוע פינו את השתיים בתחילת לבתי החולים העמק שבעפולה ורמב"ם שבחיפה כשהן במצב אנוש.



לפנות בוקר דווח מבית החולים רמב"ם על פטירתה של הנערה בת ה-15, אמאני חטיב, והבוקר דווח מבית חולים רמב"ם על מות אחותה הגדולה, נור. נסיבות התאונה טרם ברורות ונפתחה חקירה שלה על ידי בוחני תנועה.



הרכב המרוסק באזור האירוע בכביש 75. צילום: מד"א
הרכב המרוסק באזור האירוע בכביש 75. צילום: מד"א



כזכור, רק לפני כחמישה ימים התרחשה תאונת קטלנית נוספת שבמהלכה נהרגה הולכת רגל בשנות ה-20  לחייה מפגיעת רכב סמוך לצריפין.  חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית, אך שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.



פרמדיק מד"א, שמואל גלבשטיין, שטיפל אז הרוגה לפני שנקבע מותה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 20 כשהיא שוכבת על המדרכה ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, אחרי שנפגעה מרכב. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה במהירות לבית החולים אסף הרופא הסמוך כשהיא מונשמת ומצבה אנוש". לאחר מכן כאמור, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.