שיפור במצבה של הדוגמנית שלומית מלכה, שהתעוררה הבוקר (שני) לאחר שהייתה מורדמת בעקבות תאונת הקורקינט אתמול בבוקר בתל אביב, כך נמסר מגורם בבית החולים איכילוב, שם היא מאושפזת. ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי מדווח: ״חל שיפור ניכר במצבה של הדוגמנית ומגישה שלומית מלכה. הבוקר הצלחנו להעיר אותה והיא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם הצוות הרפואי וסיעודי ועם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל והיא צפויה להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ במהלך היום״. 

יהודה לוי, בעלה של שלומית, מוסר: ״שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה. האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם״.

זירת התאונה של שלומית מלכה. צילום: אבשלום ששוני
זירת התאונה של שלומית מלכה. צילום: אבשלום ששוני

כזכור, מלכה רכבה בשדרות רוטשילד בתל אביב, סמוך לביתה בקורקינט החשמלי שלה. ככל הנראה, שביל האופניים בשדרה היה רטוב ממטרות הלילה וניקיונות הבוקר של הרחוב, מה שהביא לכך שהחליקה, לפי ההערכות, עם הקורקינט. אמבולנס הגיע למקום ופינה אותה למיון בבית החולים איכילוב כשהיא במצב קשה. התאונה אירעה שבוע לפני טיסתם המתוכננת של מלכה ובן זוגה יהודה לוי לנבאדה, שם תכננו להשתתף באירוע "ברנינג מן".



צילום: אבשלום ששוני
צילום: אבשלום ששוני

מיד לאחר האירוע התקבל דיווח במד"א על צעירה שנפלה ונחבלה כשנסעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד פינת כרמייה בתל אביב. פאראמדיקית מד"א יערית אורן, שהגיעה למקום האירוע, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה ולא יציב".

שלומית מלכה ודר זוזובסקי. צילום: אינסטגרם
שלומית מלכה ודר זוזובסקי. צילום: אינסטגרם


בדיווחים אחרונים מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה של שלומית מלכה. הצוות הרפואי עדיין עורך בירור בתקווה לשיפור הדרגתי במצבה כבר במהלך הימים הקרובים. מקבץ חבריה, בני משפחה ובעלה יהודה לוי נמצאים ליד מיטה ואף לוי מסר למקורביו כי הוא "״רק רוצה לראות את שלומית מחייכת ועומדת על הרגליים״.