הרוגה ושני פצועים בהתהפכות רכב בכביש 90 דרומית ליטבתה. כוחות של מד"א טיפלו בצעירה במצב אנוש ופינו אותה לבית החולים ללא דופק וללא נשימה, ושם נקבע מותה. צעיר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש פונה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. פצועה נוספת היא צעירה כבת 20 במצב בינוני עם חבלת ראש, שפונתה לבית החולים יוספטל באילת. הכביש חסום לתנועה עקב התאונה. 


התאונה סמוך ליטבתה. צילום: יובל שגיא תיעוד מבצעי מד"א

 


חובש רפואת חירום במד"א תמיר טיקוצינסקי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב היה הפוך על צידו בשולי הדרך ובסמוך אליו שכבו הפצועים, הגענו בכוחות גדולים של מד"א למקום, ביצענו סריקה ראשונית של הזירה ומיד התחלנו לטפל בפצועים. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות בצעירה בשנות ה- 20 שהייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה והענקנו טיפול רפואי ל-2 פצועים נוספים במצב קשה ובינוני שסבלו מחבלות ראש".



שתי אחיות, בנות 15 ו-18 מנצרת, נהרגו בלילה שבין שבת לראשון לאחר שככל הנראה נהגת הרכב איבדה את השליטה עליו בדרכן מאזור מגדל העמק לכיוון נצרת בעת שנסעו בכביש 75. כתוצאה מאיבוד השליטה על המכונית היא עלתה על המדרכה, פרצה גדר והתרסקה מטרסה בגובה עשרה מטרים. צוותי ההצלה שהגיעו למקום האירוע פינו את השתיים בתחילה לבתי החולים העמק שבעפולה ורמב"ם שבחיפה כשהן במצב אנוש.



לפנות בוקר דווח מבית החולים רמב"ם על פטירתה של הנערה בת ה-15, אמאני חטיב, ולאחר מכן דווח מבית חולים רמב"ם על מות אחותה הגדולה, נור. מחקירת נסיבות התאונה עולה כי לאף אחת מהנערות לא היה רישיון נהיגה.