חשיפת הפרופסור המצלם: מנכ"ל 'ימית 2000' שמשון חן סיפר היום (חמישי), בתכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM על מעצרו של הפרופ' הבכיר, המלמד באחת האוניברסיטאות הגדולות בישראל, לאחר שצילם, על פי החשד, ילדות בנות תשע בפארק המים ימית 2000 שבחולון. לדבריו, "לא היה מובן מדוע הוא לא לובש בגד ים". בנוסף, הוא טען כי "ילדות קטנות ברחו ממנו לאחר שטענו שביקש לתעד אותן".



"לא אני זיהיתי אותו, אלא המאבטחים וקצין הביטחון (הקב"ט)", סיפר חן, שהוסיף: "כל מי שהיה בפארק לבש בגדי ים, והאדון הזה היה לבוש. חשדו בו כי לא הבינו מדוע הוא היה בבגד ים, מה שעורר את החשד הראשוני. לאחר מכן, חשבו שהוא אולי הולך לגנוב, הלכו אחריו וראו שהוא עומד מאחורי דוכן מסוים. בעקבות כך הזהירו את בעל הדוכן, ופתאום ראו שארבע ילדות קטנות ברחו ממנו מאיזושהי סיבה. כששאלו אותו למה הבנות ברחו הוא גמגם והתבלבל לרגע. לאחר מכן פנו לילדות בגילאי שמונה עד עשר, שאמרו כי הוא צילם אותן".





לאחר מכן, לדבריו, "הקב"ט ליווה אותו למשרד, התקשר למשטרה, שהגיעה ולקחה אותו. למעשה, ברגע שהקב"ט שמע מהבנות שהוא ביקש לצלם אותם הוא עשה אחד ועוד אחד, הבין מה קרה, ולקח לו את הטלפון". בתוך כך, הוא תיאר גם את מצבו של העצור: "הוא היה מבולבל ובהלם, ולא ויתרו לו. כמובן שהמשטרה ביקשה לעכב אותו במקום עד שתגיע".

לטענת מנהל פארק המים, זוהי לא הפעם הראשונה שבה מתרחש, לכאורה, אירוע שבו מעורב, לפי החשד, פדופיל במקום. "אירועים של פדופילים קרו בעבר. היה לנו פעם יום רק לגברים בלבד, וכמובן גם אדון כבן 58 שנגע בנערים מתחת למים, וגם אותו תפסו הקב"טים. מה שהיה אז זה שהמציל ראה את זה, ונערים התלוננו. היו עשרות מקרים", אמר חן.