גבר בן 84 ואשתו בת ה-81 אותרו הבוקר (חמישי) על ידי המטפלת שלהם ללא רוח חיים, עם פציעות ירי בגופם, בדירתם בגן יבנה. היא הזעיקה למקום את כוחות ההצלה שנאלצו לקבוע את מותם במקום האירוע. בנוסף, כוחות משטרה הגיעו לדירה. לפי החשד, השניים החליטו להתאבד מסיבות רפואיות, זאת לאחר שכתבו "מאסנו בחיים". ככל הנראה, הבעל ירה וגרם למותה של רעייתו, ומיד לאחר מכן ירה בעצמו ואז שם קץ לחייו.



מהמשטרה נמסר כי "דיווח אודות האירוע שהתקבל במוקד 100 של משטרת ישראל הזעיק אל המקום כוחות משטרה רבים. שוטרים שהגיעו אל המקום נתקלו במראה קשה בו בני הזוג ישובים במרפסת ביתם ללא רוח חיים וסימני ירי מאקדח אותו החזיק הגבר ברישיון נמצא בידו. בדיקה שערכו השוטרים הביאה למציאת מכתב אותו הותירו בני הזוג בבית ובו מתארים את הסיבה שהביאה אותם למעשה. חוקרי המשטרה וזיהוי הפלילי החלו באיסוף ממצאים וחקירת האירוע".



כזכור, רק לפני כחודשיים אותרו שתי גופות של גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם, במלון הרודס באילת. זאת, לאחר שהתקבל דיווח במשטרת ישראל על מציאת שתי גופות בחדר במלון הרודס פאלאס בעיר. כח משטרה, בראשות מפקד מרחב נגב תנ"צ סמי שמואל (סמי) מרציאנו, הגיע למקום יחד עם חוקרים וחוקרי זירה של משטרת ישראל, שהחלו בחקירת נסיבות האירוע. כח הרפואה שהגיע למקום קבע את מותם של בני הזוג, שגופותיהם נמצאו בקומה השלישית במלון. בהמשך הערב הותרו לפרסום שמות בני הזוג - ברוך אינדיג ואודליה בכר, בשנות העשרים לחייהם.



חובשת בכירה במד"א אירית דריבלט ופראמדיק מד"א אלי זנילמן, שהגיע אז למקום האירוע, סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחדר שבו היו גבר ואישה. הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות נדרשות, הם היו ללא סימני חיים וקבענו את מותם של השניים במקום".