עינת בן סעדון, אימו של בר, שביחד עם חברתו יובל מוצפי הוכתרו כשודדי ה"טודו בום", דיברה היום (ראשון) בתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10 וסיפרה על בנה. "יש לי קשר טוב איתו. הוא בני בכורי, היהלום במשפחה. הוא ילד שתמיד היה סביב הסבא וסבתא ההורים הדואגים".



"אני בקשר טוב איתו", המשיכה עינת, "אמנם בתקופה האחרונה הוא השתנה. היינו עסוקים בעבודה בשביל להיות שם בשבילו, אין לי תשובות אני לא יודעת אין לי תשובות למה שקרה. אנחנו המומים מכל הדבר הזה, המשפחה התפרקה. הילד הזה הוא אהוב פה בשכונה, כולם כל הזמן שואלים עליו. בצבא הוא היה צנחן מצטיין יש לו תעודת לוחם הוא ילד מנומס, אדיב, זה לא מתלבש לי".



הוא היה במצוקה כלכלית ?


"אני לא יכולה להגיד לך כי הכל יחסי בחיים. ברוך השם לא חסר לנו כלום, אנחנו משפחה שמתפרנסת. את המקום הזה עשינו בשבילו ולאחים שלו אנחנו לא עשירים גדולים אבל אנחנו עשירים בלב. היום דיברתי איתו הוא היה נשמע קצת נסער, קשה לתקשר איתו, זה לא בר שלי". 



"הוא לא יוכל לענות לי", המשיכה עינת, "הוא תחת השפעה של חקירות נוקבות. הוא בתנאים לא טובים. אני יודעת שכל מה שהוא אומר לי זה לא הוא. עוד לא נפגשנו כי לא נתנו לנו להיפגש אני מקווה שבקרוב. שאף אחד לא ישפוט אותי. זה יכול לקרות בכל בית שאף אחד לא ישפוט אותי"



על חברתו של בר ושותפתו למעשי השוד, יובל מוצפי אמרה עינת כי "הכרתי אותה. היא חיה אצלי חודשיים בבית. מעבר לזה אני לא רוצה להוסיף עליה היא בת ישראל ואני לא רוצה לדבר לשון הרע".



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, שני בני הזוג תכננו וחילקו ביניהם תפקידים, כך שהנאשמת הגיעה לבנקים כדי לאסוף עבורם מודיעין, צילמה את מבנה דלפק הכספרים או שתיארה אותו במסרונים לנאשם ובדקה שעות פתיחה של הבנקים. עוד נטען כי היא עודדה ודרבנה את הנאשם לבצע את כל עבירות השוד, בין היתר באמצעות מסרונים. כך, באחד המקרים, לפני שוד בסניף בנק מזרחי טפחות בראשון לציון, כתבה מוצפי לבן סימון: "בר אם אתה מביא מחר מאה אלף אנחנו סוגרים חתונה". עוד עולה כי הנאשמים גרפו לכיסיהם סכום כולל של כ-400 אלף שקלים כתוצאה ממעשיהם וכי המניע למעשה היה התמכרותם לסמים.