המשטרה שוקלת לחקור את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשד לקבלת שוחד מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, כך פורסם הערב (רביעי) בערוץ 10. זאת, בעקבות חקירת מילצ'ן עליה דווח אמש. לפי הפרסום, בחקירה מציגים החוקרים מידע חדש למילצ'ן. בסופו של דבר איש העסקים שמתגורר בארה"ב מחזק מאוד את הראיות בתיק ואומר במפורש שמצד נתניהו היתה בקשה שיטתית לסיגרים ומתנות. בעבר אמר דבר דומה ונסוג בו, אך הפעם אמר זאת בבירור.



חקירתו באזהרה של מילצ'ן טלטלה את המערכת הפוליטית. חוקרי המשטרה בראשות תנ"צ בר נור נפגשו עם מילצ'ן בשגרירות בלונדון. הוא נחקר, כאמור, באזהרה על מתן שוחד לראש הממשלה. במהלך חקירתו הוטח באיש העסקים כי נתן טובות הנאה לנתניהו תמורת ויזה לארה"ב ועזרה בענייני ערוץ 10.על פי הדיווח, הוא הופתע מאוד מההאשמות שהטיחו בו החוקרים. התפתחות טורפת את הקלפים בתיק 1000. בסביבת נתניהו ממשיכים לטעון כי לא יהיה כלום כי אין כלום. 
גורמים בכירים אמרו כי החקירה חיזקה את מעורבות נתניהו בנושא ערוץ 10, מה שיכול להיחשב כקבלת שוחד. עוד מוסרים הגורמים כי מילצ'ן סיפק פרטים על הזוג נתניהו שלא סיפק בעבר. עדותו התאפשרה בעקבות עדותו של ארי הרו, עד המדינה בפרשה ובעבר ראש לשכתו של נתניהו. 

מילצ'ן ונתניהו. צילום: פלאש 90
מילצ'ן ונתניהו. צילום: פלאש 90


בערוץ 2 פרסמו הערב את ההסברים שמספק מילצ'ן להתפתחות הדרמטית. לדבריו, הניסיון לחבר את המתנות שנתן לכדי שוחד הוא מאולץ, והמתנות ניתנו ללא ציפייה לתרומה אלא במסגרת היחסים החבריים עם נתניהו. עוד לדבריו, המניות של ערוץ 10 נמכרו תמורת גרוש וחצי, הרבה פחות מההפסדים שלו, ויוסי מימן, הבעלים של הערוץ שהגיע אחריו, מכר באותו סכום. 
 
על הטענה לפיה קיבל עזרה מנתניהו בקבלת ויזה לארה"ב אמר: פניתי לשורה של אנשים בהם ראש הממשלה נתניהו לגבי הוויזה שלי לארה"ב, כי האמריקאים רצו לקחת את הוויזה בשל דברים שביצעתי למען מדינת ישראל. 

לדברי איש העסקים, אי אפשר לבסס עבירת שוחד נגדו ואם יידרש הוא יתייצב על דוכן העדים ויחזור על גרסתו לפיה הייתה הספקה שוטפת של טובין לרה"מ על פי דרישה של האחרון לאורך שנים. מילצ'ן לא יכול להסתבך בעבירת שוחד בשל החוק האמריקאי. החוקרים יצאו ממנו מאוד מרוצים כאשר עדותו סיפקה ראיות לעבירות מרמה והפרת אמונים.