המשטרה עצרה אמש בנתב"ג את השף רפי כהן, הדרוש למשפט המתנהל נגדו ואשר נמלט מהארץ. הוא נעצר עם נחיתתו בנתב"ג, והובא לתחנת המשטרה. הוא דרוש למשפט המתנהל נגדו ויובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. בימים אלה, שני תיקים נגדו נמצאים בהתלייה בגלל שנמלט מהארץ. מדובר בתיק של תקיפה העובדים שלו במסעדה ותיק נוסף של איומים על מנהלת הבנק שלו, שנמצא בחקירה.

כזכור, בשנה שעברה הוא הורשע בעבירה של תקיפה של עובד, אך זיכה אותו מעבירת איומים מחמת הספק, לאחר שהואשם כי היכה מלצר שחשד בו כי גנב אוכל. השופט, עידו דרויאן, ציין בפסק הדין כי הוא "דוחה מייד כל טענה של הנאשם להגנה עצמית או לפעולה מיידית להשבת רכוש שנגזל לנגד עיניו של הנפגע. אין ולו ראשית-ראשיתו של בסיס עובדתי לטענות אלו". עוד כתב דרויאן כי כהן הודה בכך שהוא החל במעשי האלימות נגד המתלונן, כשניסה לקחת מידיו בכוח את התיק, נאבק בו ואף דחף אותו חזרה כשניסה המתלונן לקום".
בכתב האישום שהוגש באוגוסט 2014, הואשם כהן בעבירות תקיפה חובלנית של אשר פרי, מלצר במסעדתו. ביום האירוע עבד פרי במסעדה במשמרת בוקר וצהריים ובסיום העבודה קיבל את אישורו של מנהל המשמרת לארוז ולקחת הביתה את מנת האוכל שהוכנה עבורו. כהן, ששהה בביתו וצפה במתרחש באמצעות מצלמות האבטחה, ראה את פרי אורז את מנתו, סבר כי הוא גונב מזון מהמסעדה ומיהר להגיע למקום.

פרי יצא מהמסעדה וכהן שהגיע למקום, ניגש אליו וניסה לחטוף מידיו תיק גב בו החזיק. המלצר ביקש מהנאשם להפסיק ומשך את התיק חזרה ואז החל כהן להכות בפניו של פרי באגרופים, כשהוא מקלל אותו ומכנה אותו "גנב". רק לאחר שהמאבטח התערב, חדל כהן ממעשיו וחזר לרכבו, כשהוא צועק לעבר המתלונן ומאיים "אל תדרוך יותר במסעדה שלי, אני אקבור אותך אם תכנס לשם, אני אתבע אותך על חצי מיליון שקלים", וכן איים ש"יחסל לו את הקריירה". פרי נפצע מהמכות, סבל מסחרחורות, כאבים והקאות ופנה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.