תושב אזור ירושלים בשנות ה-50 לחייו יובא היום (שני) להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בעיר בחשד לביצוע עבירות מין בילדיו לאורך פרק זמן ארוך. האב חשוד כי במשך שנים פגע מינית בשבעה מתוך שמונת בניו ובנותיו.
לאחרונה החליטו הילדים כי הגיע הזמן לשים קץ למסע הייסורים שהם עוברים ולהתעמת עם אביהם, ויחד הגישו תלונה למשטרה בשיתוף גורמי הרווחה באזור מגוריהם. ביום חמישי נעצר החשוד לראשונה ולבקשת הפרקליטות הוצא צו איסור פרסום על פרטיו המזהים.

במקרה דומה, לפני כחודשיים, תושב ירושלים כבן 52 הואשם בבית המשפט המחוזי בעיר בשורה ארוכה של עבירות מין בחמשת ילדיו, בעת היותם קטינים, בגילאים צעירים מאוד, במספר רב של מקרים. בשנות ה-80 הנאשם התחתן ונולדו לו שלושה ילדים, אשר נפלו, לכאורה, קורבן למעשיו המחרידים. בהמשך הוא התגרש מאמם ונישא מחדש ולזוג נולדו שני ילדים, כיום בני שש ושבע. כעת, משילדיו מנישואיו הראשונים נמצאים כבר בשנות ה-20 לחייהם, התפוצצו האירועים בתוך המשפחה. לבית המשפט הוגש גם בקשה להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים. 
 
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בין השנים 1994-1998, מאז שהיה בנו בן ארבע ועד שמלאו לו 19, נהג הנאשם להיכנס לחדרו בשעות הלילה ולבצע בו מעשים מגונים. הוא ביצע את המעשים גם בחנות שבה עבד. 
 
מלבד זאת, גם בבת נוספת נהג, מאז שהייתה בת ארבע ועד שהייתה בת שמונה, לבצע מעשים מגונים. על פי אישום נוסף, במשך כשלוש שנים, בין השנים 1997 עד 2000 מעת שהייתה בת נוספת שלו כבת חמש שנים ועד שמלאו לה שמונה, במספר רב של מקרים, לעתים מדי יום, נהג האב לבצע בה מעשים מגונים, בעת ששכבה על הספה בסלון הבית.