פצוע קשה בפיצוץ ברחוב דרך השלום בנשר. כוחות מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם גבר בן 28 עם פגיעה רב מערכתית. הרכב בו שהה עלה בלהבות וכובה על ידי לוחמי האש. ההערכה היא כי מדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי.


הפיצוץ ברכב בנשר

פרמדיק מד"א איל הלפמן סיפר: "הייתי בסמוך למקום כששמעתי פיצוץ חזק מאוד, יצאתי לרחוב וראיתי עשן סמיך שעולה מרכב בוער. בסמוך לרכב שכב על הכביש צעיר כבן 22 בהכרה כשהוא סובל מפגיעה קשה מאוד בגפיים ומכוויות. תוך כדי דיווח למוקד 101 של מד"א התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ובתוך מספר דקות הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח רמב"ם כשמצבו קשה ויציב".



בחמישי האחרון נורה למוות גבר כבן 30 ברחוב בני ברית באשדוד, ככל הנראה על ידי רוכב אופנוע שנמלט מהמקום לאחר האירוע, כך עלה בחקירת המשטרה מעדויות של עוברי אורח. בתחילה מצבו הוגדר על ידי כוחות ההצלה שהגיעו למקום כקשה, אך לאחר ניסיונות החייאה שביצעו בו, וכשלו, הם נאלצו לקבוע את מותו בזירה. במקביל, כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות לאיתור החשוד.


 


במאי האחרון התפוצץ מטען חבלה במגדל העמק בתוך רכב ברחוב קרן היסוד בעיר, זאת לעיני תושבים רבים. כוחות ההצלה דיווחו על גבר כבן 35 ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום. מחקירת המשטרה עלה כי הגבר מוכר למשטרה וניצל כבר בעבר מניסיון התנקשות. כוחות כיבוי אש ומד"א שהוזעקו למקום במקביל לכוחות משטרה גדולים גילו ברכב את גופתו של הקורבן. הרכב ניזוק באורח קשה ביותר ונשרף כליל.