סערת הקריקטורה של יאיר נתניהו נמשכת: דיוויד דיוק, ראש ה-KKK לשעבר, פרסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו את הקריקטורה לצד הידיעה לפיה הליגה נגד השמצה החליטה להוקיע את יאיר נתניהו על הפרסום שלו. על התמונה נכתב: "מי היה מאמין? תודה יאיר שחשפת את ZOG", כשהוא מתכוון ל"ממשלה הציונית הכובשת".

בתוך כך, באתר ה"דיילי סטורמר" המזוהה עם התנועה הניאו-נאצית האמריקאית, הועלה באנר ובו נכתב כי האתר הוא "אתר המעריצים מספר 1 של יאיר נתניהו".

לוגו האתר, צילום מסך

 
כזכור, בסוף השבוע האחרון, בנו של ראש הממשלה, פרסם קריקטורה בעייתית במיוחד בחשבון הפייסבוק שלו. הפרסום הוסר ביום ראשון. בתמונה נראים המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס שמושך בחוטי העולם, לטאה שמושכת בחוטי נציג "הבונים החופשיים", והוא מושך בחוטיו של אהוד ברק אלדד יניב ומני נפתלי. נתניהו נתן לפוסט כותרת בשם "שרשרת המזון". התמונה נלקחה מדף הפייסבוק הימני קיצוני "ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני". 


הציוץ של דיוויד דיוק. צילום מסך מתוך טוויטר


 
בתוך כך, בהצהרה שפרסמו בעקבות הקריקטורה מנהיגים בכירים ביהדות ארצות הברית והובאה בחדשות 2 נאמר: "אנחנו המומים ונדהמים מהמחשבה שהבן של ראש הממשלה נתניהו משתף קריקטורה בעלת אופי אנטישמי. מובן שהבן ירצה להגן על אביו שנמצא בתקופה קשה, אבל המעשה שהוא עשה בלתי מתקבל על הדעת ואנחנו דורשים שהוא יסיר את הקריקטורה מיד ויתנער לאלתר מהחיבוק שהוא מקבל מהימין הקיצוני. לראש הממשלה יש אחריות לוודא שבנו ייקח אחריות ויתנצל".
ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, כתב: כל יהודי צריך לחוש חלחלה ובושה מכך שקריטורה סטייל דר שטירמר יצאה ממעון ראש הממשלה הישראלי ומקבלת חיבוק מגדול האנטישמים. למחוק, להתנצל ולגנות!". 
יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי כתב אתמול בחשבון הטוויטר:"יום עצוב במיוחד לכל עם ישראל כשמבית ראש הממשלה של מדינת היהודים יוצאת קריקטורה שראש ה kkk מסכים לה".
אהוד ברק צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד".
חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) הגיב גם הוא הערב לסערה כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "יאיר נתניהו היקר, תקשיב לסחבק וקח איזו חופשה קצרה לצורכי התאווררות. אם צריך - אני יכול להמליץ על כמה יעדים שיעזרו לנקות את הראש".