"אלוהיי, נצור-נא את יאיר נתניהו. עשה הכל כדי שנתניהו ג'ויניור ימשיך להפחיד את השמאל בתעלולים החביבים שלו", כך כתב היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק העיתונאי בני ציפר, זאת על רקע סערת הפוסט שפרסם בסופהשבוע האחרון יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו ערך איור אנטישמי תוך שהוא משתמש בתמונותיהם של אהוד ברק, מני נפתלי ועו"ד אלדד יניב,
"לבי מתרונן בקרבי למראה הבהלה האוחזת במחנה השמאל. "אוי לנו", חושבים שם, "אנחנו משקיעים כל כך הרבה מאמצים להפיל את נתניהו האב. ופתאום מתברר שיש לו ממשיך ביולוגי, בשר מבשרו. והוא צעיר, אנרגטי, חד, שנון. והוא שם לצחוק את אויבי אביו, ההמומים מן הלעג והקלס שהוא ממיט עליהם. אבוי לנו! הלנצח ישלוט הימין בארץ הזאת?", המשיך ציפר.
כזכור, בסוף השבוע האחרון, בנו של ראש הממשלה, פרסם קריקטורה בעייתית במיוחד בחשבון הפייסבוק שלו. הפרסום הוסר ביום ראשון. בתמונה נראים המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס שמושך בחוטי העולם, לטאה שמושכת בחוטי נציג "הבונים החופשיים", והוא מושך בחוטיו של אהוד ברק אלדד יניב ומני נפתלי. נתניהו נתן לפוסט כותרת בשם "שרשרת המזון". התמונה נלקחה מדף הפייסבוק הימני קיצוני "ממים צפופים נגד קקיהומושיט שמאלני". 

הקריקטורה שפרסם יאיר נתניהו. צילום מסך פייסבוק

ציפר, שידוע בתמיכתו במשפחת נתניהו, מרבה לתקוף את התקשורת על עיסוקה בפרשות הקשורות לראש הממשלה ורעייתו. העיתונאי הוסיף והתייחס למקרה. "באיזו רצינות הם לוקחים כל מלה שיוצאת מעטו וכל קריקטורה שלו. לדעתם, תופעת יאיר נתניהו, כלומר הטיפוח של דור המשך בפוליטיקה, אופיינית לעולם השלישי ולדיקטטורות חשוכות. כאילו לא היו משפחות פוליטיות בארצות הברית, ערש הדמוקרטיה המודרנית – וראו משפחות קנדי, קלינטון או בוש, שלא לדבר על טראמפ המעסיק את חתנו היהודי בתפקידי ממשל", כתב.


ציפר ציין כי "יש עוד סיבה, עמוקה יותר, לבוז שמעורר נתניהו ג'ויניור בקרב עדר הנאורים, והיא לא קשורה לדעותיו, אלא למשהו שהייתי קורא לו "זיו העלומים". חלק מזיו העלומים זה לעשות שטויות לפעמים ולא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות. ואילו השמאל איבד זה מכבר את זיו העלומים שלו. מנהיגיו כל כך מייגעים, כל כך טרחנים. וגם כאשר הם מגייסים אל שורותיהם צעירים תוססים – כמו סתיו שפיר – מיד אובד להם חוש ההומור, מיד הם נעשים נרגנים, מיד נמחק החיוך מפניהם. מיד מגייסים אותם למסדר השנאה נגד הימין. יאללה יאללה, זה שאתם עושים פרצוף רציני לא הופך אתכם לטובים יותר".
ביום שבת האחרון הגן ציפר גם על רעייתו של ראש הממשלה על רקע הפרסומים על הכוונה להגיש כתב אישום נגדה. "יום יבוא ותצטערו, אתם חבריי מהתקשורת, וחבר המלשינים והולכי הרכיל שהסתפחו אליהם, ואנשי משפח ולא משפט שנשאבו אל הנועם הכוזב של דברי הבלע שלהם. יום יבוא ותצטערו על מה שעשיתם לאשה טובה וישרת דרך אחת שכל חטאה היה – אבוי – היותה רעייתו של ראש הממשלה. אני לא מייחל לבואו של יום כזה אלא מתפלל, בחודש הרחמים והסליחות שהוא חודש אלול, שאולי עוד תחזרו מדרככם הרעה", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.