רגע לפני שהמשטרה מתערבת, הסכימה מורה בבית ספר תיכון להתגרש, אחרי שבעלה הטיח בפניה את דבר הרומן שהיא מנהלת עם אחד התלמידים. בהסכם משולש של הורי התלמיד, הבעל והמורה, הסכימה האחרונה, כאמור, להתגרש ופיצתה את הורי התלמיד, שהיה לה למאהב, בעשרות אלפי שקלים.



הדרמה כולה התרחשה בבית ספר בצפון. האישה, מורה למתמטיקה בתחילת שנות השלושים לחייה ניהלה, מאז תחילת השנה שעברה, קשר עם אחד מתלמידי השמינית בבית ספרה. לטענתה, הקשר היה בתחילתו אפלטוני, עד שהגיע התלמיד לגיל 18. בעלה, טען באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן כי הקשר החל בשיחות בביתם, וגלש לשיעורים פרטיים בלא מעט נושאים אחרים.



הורי התלמיד כמובן לא ידעו דבר וחצי דבר. “הוא כל הזמן טען כי הוא רוצה לשפר את הישגיו מארבע יחידות לחמש יחידות לקראת הבגרות”, חשפה אמו בהסכם שהושג לבסוף. “חשבנו שזה יותר מבסדר, עד שאחת המורות שלחה לי הודעת וואטסאפ וביקשה ממני להיות עירנית בנושא לימודי המתמטיקה”.



האם המודאגת עירבה את בעלה. הוא שכר בלש פרטי שאחרי שבוע בלבד, הביא לו את הממצאים על הרומן בין בנו למורה. הבן התעמת עם הוריו וטען כי הוא חגג 18 לפני חודשיים ולכן הצילומים לא מעידים על שום דבר ואין כאן שום עבירה.



האב לא ויתר, הלך לבעלה של המורה והציג בפניו את הממצאים. בפגישה משולשת, שבה נטלו חלק המורה, בעלה, ועורכי הדין סולן, הודתה המורה בפניו כי התאהבה בתלמיד והכחישה קיום יחסי מין, כשמדבריה עלה כי היא מתואמת עם המאהב הצעיר שלה לגבי מועד תחילת הרומן.



במכתב דרישה ששיגר הבעל לאשתו המורה, הוא הבהיר כי אם לא יושג הסכם גירושים כולל הבנות לגבי המשמורת על הילדים, זאת תוך 30 ימים, בדעתו לפנות למשטרה.



בשלב הזה הגיעו הצדדים להבנות כי עדיף לסגור את הסיפור בין המשפחות ואכן הוא נסגר בבית הדין הרבני ובבית המשפט למשפחה, כשהדיינים והשופטת כלל אינם מודעים לדרמה.