ארגון להב"ה של בנצי גופשטיין, מפרסם הערב (שני) כי נוי שטרית, הצעירה האשקלונית שסרטון ההתאסלמות שלה במסגד אל אקצא הסעיר את המדינה, חזרה לחיק היהדות ונמצאת בדירת מסתור. היא נפגשה עם משפחתה לאחר שחולצה לפני מספר ימים.




בהודעה קצרה שפורסמה על ידי להב"ה נכתב כי "נוי שיטרית שהתאסלמה במסגד אל אקצה קיבלה לפני שעה קלה עול מלכות שמיים ושבה לעם היהודי. נוי נמצאת כעת באחת מדירות המסתור של ארגון להב"ה". בנצי גופשטיין סיפר ל"מעריב אונליין": "מהיום שקיבלנו את המידע שהיא התאסלמה עשינו פעולות כדי להגיע אליה וברוך השם זה הצליח. היא אף פעם לא באמת חשבה שהיא מתאסלמת. היא חשבה שהיא מתחתנת", אמר.



על החשש כי שטרית תשנה שוב את דעתה ותחזור אל בעלה הבדואי אמר גופשטיין: "אנחנו לא מחזיקים בכוח אבל אנחנו מאוד מקווים שזה לא יקרה". הוא הבהיר כי שטרית נמצאת במקום מבטחים ושאין סיכוי שבעלה ימצא אותה. 


יואב אליאסי, "הצל", שפירסם את סרטון ההתאסלמות של שטרית בעמוד הפייסבוק שלו ועורר רעש ברשתות החברתיות, פרסם את סרטון החזרה שלה ליהדות וכתב: "לא יאמן! נוי שהתאסלמה עומדת לצד בנצי גופשטיין בדמעות ולא מצליחה לדבר. המון כבוד לבנצי גופשטיין מארגון להב"ה ללירוז וליוסי שלא נחו ולא שקטו עד שהחזירו את נוי!"

סרטון ההתאסלמות של שטרית: