המחלקה לחקירות שוטרים עצרה אתמול לחקירה שוטר בילוש מאזור המרכז בחשד לעבירת אונס, מעשים מגונים והפרת אמונים. על פי החשד השוטר יצר קשר עם נערה בת 16 אותה הכיר במסגרת תפקידו, ובמשך מספר חודשים קיימו השניים מפגשים בעלי אופי מיני. החשוד יובא היום (שלישי) להארכת מעצר בבית המשפט השלום בראשון לציון.



בחודש יולי הוגש כתב אישום נגד השוטר ליאור נחום, תושב ירושלים בן 28, בגין הטרדה מינית של נערה בת 14 בבריכה. על פי כתב האישום, בשלב מסוים ניגש השוטר אל הנערה בעת שישבה על שפת הבריכה ואמר לה לסדר את החזייה של בגד הים שלבשה. עוד נטען בכתב האישום כי זמן קצר לאחר מכן, התיישב נחום לצידה של הקטינה, כשחברותיה לידה, ושאל לגילה. זו השיבה לו כי היא בת 14. 
בשלב מסוים, שתה השוטר משקה אלכוהולי מסוג וודקה-רדבול, והציע למתלוננת ללגום ממנו, זאת חרף שידע את גילה. בכתב האישום מציינת התובעת כי השוטר פנה שוב אל המתלוננת ושאל אותה האם היא מסירה שערות מרגליה ומהמפשעות, וכשהשיבה בחיוב העביר את אצבעו לאורך ירכה השמאלית של המתלוננת. השוטר שאל את המתלוננת האם היא בתולה, והיא בתמימותה השיבה לו שכן ושהיא עדיין קטנה.

לאחר מכן, על פי הנטען, הציע למתלוננת, כאמור קטינה בת 14, לבצע בה מין אוראלי, תוך שהוא מלטף את גבה. הנאשם המשיך בדרכו, וניסה לשדל את המתלוננת שטען בפניה ששבועיים קודם לכן היה עם נערה בת 17, מיד לאחר מכן "הכניס את ידו מתחת לבית השחי של המתלוננת ונגע לה בחזה". בכתב האישום נטען כי הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שחברותיה של המתלוננת קראו לאדם שהכירו ששהה בבריכה, והוא אמר למתלוננת שתתקשר לאביה. המתלוננת נכנסה לבריכה יחד עם חברותיה, אולם קודם הגעתה למים אחז השוטר בידה ואמר לה "אני כאן בשעתיים הקרובות למקרה שתתחרטי".