אביה של הדוגמנית בר רפאלי, רפי רפאלי, תובע את המשטרה על סך חצי מיליון שקלים בעקבות מעצרו בשנה שעברה ו"ההתנפלות האלימה והבריונית" שהשוטרים הפעילו כלפיו באוגוסט בשנה שעברה. באמצעות עורכי הדין אסף שובינסקי, אביאל פלינט ושקד שטורפר ממשרד עורכי הדין יוסי לוי ושות', הגיש אתמול רפאלי תביעת נזיקין ולשון הרע נגד משטרת ישראל בטענה להתנהלות ביריונית וחסרת תום לב של המשטרה ושוטרים באירוע בו נעצרו הוא וחברו עדי בן בסט בביתו של רפאלי בהוד השרון.

את התביעה הגיב רפאלי בחלוף שנה מהמקרה, ולאחר שהפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה שהתנהל נגדו ונגד חברו בחשד להתנגדות למעצר ותקיפת שוטרות שהגיעו לבית המשפחה באותו יום בעקבות הפעלת מוזיקה ברעש גדול בביתו, שם שהה עם שני ילדיו.
בכתב התביעה כותב רפאלי כי "האזרח הפשוט היה מתקשה להאמין שתלונה של שכן על קולות מוזיקה חלשים שנשמעו מביתי, שהיתה תלונת סרק בלתי נכונה בעליל - ועל כך לא יכולה להיות מחלוקת, הובילה לכך שהמשטרה ישראל הסיגה את גבול ביתי ונכנסה אליו ללא כל סיבה או הצדקה. הסיבה האמיתית היתה ככל הנראה כדי לבדוק אם מתקיימת שם מסיבה אליה הגיעו ידוענים שונים". 

 

לטענת רפאלי, המשטרה פשטה על ביתו באמצעות ארבע ניידות, משל היה מדובר בראש ארגון פשע, עקבה אותו ללא כל זכות שבדין והפעילה כלפיו אלימות קשה ובלתי צודקת שהגיעה עד כדי שליפת אקדח ואיום בירי מול ילדיו ושכניו ועצרה אותו ואת בן בסט ללא כל עילה שבדין ולקחה אותם לתחנת המשטרה במכוון כשהם יחפים. 
רפאלי טוען שאזרח פשוט היה גם מתקשה להאמין שהמשטרה אזקה את ידיהם למרות שלא נשקפה מהם סכנה כלשהי והגדילה לעשות שאזקה גם את רגליהם של התובעים ואת ידיו של רפאלי מאחורי גבו. לדבריו, המשטרה הותירה אותו ואת בן בסט שעות ארוכות כשהם יחפים, כשמדי פעם השוטרת שעצרה אותו עוברת מולו על מנת ללגלג עליו ועל מצבו. 
בכתב התביעה נטען כי השוטרת עצרה את בן בסט רק מפני שצילם את האירוע ואת האלימות הבוטה שהפגינו השוטרים. מילאה דוח כוזב על המעשה בניסיון להסוות את מעלליה ולאחר כל זאת טרחה לצאת בהודעות לתקשורת כאילו יש נגד רפאלי ראיות להגשת כתב אישום.
בעקבות החוויה הקשה ועוגמת הנפש, לרבות הכאבים העזים בשל מעצרם ואיזוקם של רפאלי ובן בסט, והנזק שנגרם לרכוש הפרטי של רפאלי הוחלט לתבוע את המשטרה ואת השוטרות. "סגירת תיק החקירה אינה מכפרת על התנהלותם החמורה עד מאוד של הנתבעים. אין זכות חוקית שלא נרמסה באירוע זה, החל מזכות הקניין, זכות החירות ופגיעה בכבוד האדם", נכתב.