מסיבת יום ההולדת של רוקסנה ארונוב הסתיימה במוות טראגי, בתאונת דרכים שאירעה לפנות בוקר (שלישי) באיזור יבנה, במהלכה מצאו את מותם גם שני גברים נוספים. בעלה של ארונוב בת ה-30 מאשדוד, נפצע באורח אנוש וצעירה נוספת שהשתתפה גם היא בחגיגת יום ההולדת, נותרה ברכב והיא מוגדרת כנפגעת חרדה.



על פי חקירה ראשונית של התאונה עולה כי שני רכבים, לקסוס שחור בו נסעו חוגגי יום ההולדת, שני גברים ושני נשים, ופולסווגן פאסט, בו נסעו שני צעירים עצרו בצד לאחר שנהגי שני הרכבים נקלעו למריבה ככל הנראה בעקבות עבירת תנועה שביצע אחד מהרכבים כלפי השני. הובילה לעצירה בצד הדרך, כאשר הפולסווגן פאסט עצרה שחציה בשול הדרך וחציה השני בנתיב הימני. שני גברים שהיו ברכב השחור ושני גברים שהיו בפאסט ירדו מהרכבים והחל ביניהם שיח. ארונוב ירדה גם היא כדי למנוע תקרית אלימה. תוך כדי דין ודברים בין המעורבים חלפה במקום משאית שהתנגשה חזיתית ברכב הפאסט שבלט לכביש, וגרמה לתוצאות הקטלניות. נהג המשאית נלקח לחקירה לבירור נסיבות התאונה בסופה הוחלט כי הוא יילקח למעצר ויובא בפני שופט. 


כוחות החילוץ בתאונה בכביש 4. צילום: מד"א


"המשפחה קראה לציבור להגיע ללוויה"

ארונוב עלתה לארץ בגיל שנתיים רק עם אמה. היא עובדת כמטפלת סיעודית, ומדובר על משפחה קטנה. היא הייתה בת יחידה, ולפני 9 חודשים היא התחתנה עם ברוך ארונוב, שנפצע קשה מאוד. הם נסעו לכיוון תל אביב, שם אירעה התאונה באזור יבנה. החברות של האמא אמרו כי הן חוששות שלא יגיעו אנשים ללוויה. משפחתה של ארונוב קוראת לציבור להגיע להלוויה בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד.

שלושת הצעירים נהרגו לפנות בוקר בתאונה שהתרחשה בכביש 4 לכיוון צפון, בין מחלף יבנה למחלף חולות. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו אותם במצב אנוש, ולאחר שטיפלו בהם נאלצו לקבוע את מותם במקום האירוע. מלבד זאת, כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שני הולכי רגל במצב קשה, בהם צעיר הולך רגל כבן 20 עם פגיעה רב מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, וגבר כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית באותו מצב. מלבד שלושת ההרוגים ושני הפצועים הללו, נפצע גם נהג משאית, כבן 30, באורח קל.

החובש רן מנוסיס, שהגיע למקום האירוע, סיפר: "כשהגעתי למקום המראה היה מזעזע, ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש ובמרחק של כ-50 מטר עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה, כשעל הכביש שכבו חמישה צעירים מחוסרי הכרה. צוותים גדולים שלנו הגיעו למקום והתחלנו לטפל בנפגעים".

הפאראמדיק יוסף איסמעיל הוסיף: "שניים מהצעירים ששכבו על הכביש וצעירה שנלכדה מתחת למשאית היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, וסבלו מפגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקה רפואית נאלצנו לקבוע את מותם במקום. בנוסף, ענקנו טיפול רפואי מציל חיים לשני צעירים שהיו גם הם עם פגיעה רב מערכתית ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים כשהם מורדמים ומונשמים ומצבם מוגדר קשה מאוד. נהג המשאית גבר כבן 30 שנפצע קל קיבל טיפול במקום, ונוסעת מאחד הרכבים פונתה עם התקף חרדה".