רומן אסור בין קצין בדרגת רפ"ק לבין פקודתו השוטרת מעסיק בימים אלו את גורמי המשמעת והקצונה הבכירה באחד המרחבים הגדולים במחוז תל אביב במשטרה. ל"מעריב" נודע כי המרחב כולו סוער בעיקר לנוכח העובדה שרעייתו הקצין משרתת גם היא באותו מרחב, והפרטים הגיעו לידיעתה והעמידו את הרומן בראש סדר היום של המרחב.



מפקד המרחב, שנחשף בשבוע שעבר כאמור, הורה על השעייתו המיידית של הקצין, וזאת עד להשלמת הבירור בנושא. בינתיים, הפך הרומן לסיפור היום, בעיקר לנוכח העובדה כי גם הקצין וגם פקודתו השוטרת נשואים. למעשה, מעבר לעובדה שגלשה גם לאוזני רעייתו של הקצין המשרתת באותו מרחב, גלשה והגיעה גם לאוזני בעלה של השוטרת.



ביום שישי שעבר הגיעו לידי מפקד המרחב מידע ופרטים אודות הקשר המתנהל בין השוטר הבכיר לרכזת שמשרתת תחתיו, וזאת על פי החשד תוך ניצול לכאורה של יחסי מרות.



גורמים במרחב אמרו לאחר ההתרחשויות כי "נהיה כאן שישו ושימחו אחד גדול במרחב. אשתו של הקצין נחשפה לרומן והיא שוטרת במרחב שלנו וזה יצר הד עצום. מפקד המרחב לא המתין שנייה וראה את האירוע בחומרה רבה בשל חשש של ניצול מרות והוא השעה במקום את הקצין. עכשיו שתי המשפחות נמצאות בתוך בלאגן והמרחב כולו כמרקחה".



כזכור, מפכ"ל המשטרה הנחה, עם כניסתו לתפקיד, להעביר את הקצינים בדיקות פוליגרף, וזאת אחרי שמילאו שאלונים במטרה לחשוף מקרים שבהם מנהלים קצינים בכירים מערכות יחסים אסורות, לרבות רומנים עם שוטרות הנמצאות תחת פיקודם, וזאת לכאורה תוך חשש לניצול יחסי מרות.



למרות ששני המעורבים בפרשה מעידים על רומן בהסכמה, לכאורה, בין שני אנשים בוגרים, הוחלט במרחב כאמור על קיום בדיקה מקיפה, ובינתיים עד לסיום הבדיקה מושעה הקצין מתפקודו.