נהג משאית התווכח עם הבוס שלו וקיבל התקף לב במהלך הוויכוח. כעת, לאחר שנאלץ לעבור צינתור תבע את הביטוח הלאומי וביקש להכיר באירוע כתאונת עבודה. בית הדין לעבודה יכריע בנושא בקרוב. הסיפור החל כאשר לפני כשנה וחצי יצא נהג המשאית, כבן 60, לעבודתו כרגיל ולקראת הצהריים קיבל טלפון מהמנהל שביקש ממנו לעשות נסיעה נוספת, כאשר באותו יום היה אמור הנהג לסיים את עבודתו שעה מוקדם יותר מהרגיל.



הנהג השיב כי אינו יכול לבצע את הנסיעה ועקב כך הבוס שלו כעס עליו "והתפתח ויכוח שנמשך כ-7 דקות, ויכוח אשר הגיע לטונים גבוהים", נטען בתביעה. הנהג, שעובד כנהג הובלות במשך 5 ימים בשבוע ובין 10-12 שעות ביממה, התחיל להזיע והרגיש כאבים בחזה שהלכו והתגברו. בעקבות כך הוא הודיע למנהל כי הוא מבקש להתפנות לבית החולים בשל הרגשתו הרעה. כשהגיע עם המשאית לבית החולים הוא אובחן מיד כמי שעבר התקף לב ואושפז לצינתור. עתה כאמור, הוא תובע להכיר בכך כ"תאונת עבודה".



בתביעה מוסיף הנהג כי במהלך כל שנות עבודתו בחברת ההובלות הוא דאג לשמור על יחסים טובים עם המנהל "ולא היו מקרים שהתפתחו לוויכוחים שעלו לטונים כאלה". עו"ד סאמי אבו ורדה מציין כי מדובר ב"אירוע חריג" שקרה במהלך העבודה וגרם להתקף הלב , לכן מדובר ב"פגיעה בעבודה".