חסימות הכבישים ברחבי הארץ נמשכות למרות הבהרת משטרת התנועה אמש, אחרי יום קשה של חסימות כבישים, כי מדיניותה כלפי חופש מחאת הנכים בכבישים משתנה ומעתה החסימות מוכרזות כהפרעה לא חוקית לסדר הציבורי. מובילי מחאת הכבישים, ארגון "הנכים הופכים לפנתרים", אמנם הודיעו בבוקר (שני) כי יקיימו מחר ישיבה עם ראשי משטרת התנועה כדי להחליט על המשך המאבק ועד אז לא ימשיכו בחסימות, אבל קבוצת מפגינים שפרשה מ"הפנתרים" בשל חילוקי דעות על אופן המאבק חסמה לשעה ארוכה את כביש מספר 1 באזור מחלף לטרון.
חסימת צומת יד מרדכי

המפגינים המשיכו לחסום בגופם את הכביש לכיוון ירושלים ויצרו עומסי תנועה כבדים באזור גם לאחר שהמשטרה פינתה את רכביהם מהכביש לשוליים וגם חילקה לראשונה במחאה דוחות לרכבים שחסמו את הכביש. 
כעבור שעה קלה המפגינים התפנו אבל אליס היימן, דוברת הקבוצה שהמשיכה בחסימות, הבהירה: "הודעת המשטרה היא חד צדדית ולכן נמשיך בהפגנות. אין לנו ברירה אחרת זולת חסימות הכבישים כדי להעביר את זעקת הנכים עד לחלונות של משרדי הממשלה האטומה הזאת. 16 שנים חיכינו שקצבת הנכות תתעדכן. בהתאם לשכר המינימום, לשכר הממוצע, ליוקר המחיה. אבל לא קרה דבר והנכים שאיבדו את כושר העבודה הלכו ושקעו עם השנים בעוני, בחובות, במצוקה כלכלית קשה". 
מאוחר יותר חסמו המפגנים את צומת יד מרדכי בשפלה, בשיתוף פעילי ארגון "נכה לא חצי בן אדם" שהודיע כי בין היתר בזכות תרומה של 2000 שקלים משוטר שביקש להישאר אנונימי, יספגו את תשלום הדוחות לנכים. אחד המפגינים ירד מכיסא הגלגלים שלו וגרר את עצמו למרכז הצומת לחסום אותה בגופו.

ח"כ דב חנין (חד"ש-הרשימה המשותפת) אמר כי "המפגינים מקבלים דוחות בגובה 500 ש"ח, כרבע מקצבת הנכות החודשית, על חסימת הכבישים. את הדוחות האלה צריכים לשלם ראש הממשלה ושר האוצר שמקימים ועדות ונלחמים על קרדיט אבל לא מעלים בשקל את הקצבה".

מארגון "נכה לא חצי בן אדם" נמסר: "אירוני שרוצים שנשלם 500 ₪ מקצבת רעב של 2342 שקל כי אנחנו מוחים על הזכות לחיות. הקנסות הללו הם תעודת עניות למדינה".