פגישתם של הנציגים מקרב ארגוני מחאת הנכים עם יועץ רה"מ לכלכלה, פרופ' אבי שמחון, הסתיימה הערב (שלישי), כצפוי, ללא כל תוצאות ואף בפיצוץ לאחר שחלק מהדוברים כולל שמחון עצמו הגיעו במהלך הפגישה שהתקיימה בת"א לטונים גבוהים ולחילופי האשמות. בעקבות זאת צפויים ראשי המאבק למקד את הלחץ על מתנגדי מתווה נתניהו בממשלה, בהם שר האוצר משה כחלון ויו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן.



אנשי קואליציית ארגוני הנכים אמר למעריב לאחר הפגישה כי מדובר ב"אטימות מוחלטת של ראש הממשלה נתניהו שהורה לשמחון לא להגמיש בדבר את המתווה הרע ש'מעלה 150 אלף נכים מעל קו העוני'. אמרנו לא תודה. יש 240 אלף נכים וקו העוני הוא לא הישג אלא תעודת עניות לממשלה. כששאלנו מדוע לא מגיע לאדם ללא כושר עבודה להתקיים בכבוד כמו לאדם עובד משכר מינימום. חזר שמחון על המנטרה 'שכר מרוויחים, קצבה מקבלים'. זה אומר הכל".
 
מנציג "הנכים הופכים לפנתרים" עו"ד גיל גולדרייך, נמסר בתום הפגישה: "לא הושג כל הסכם. פרופסור שמחון עומד בעמדותיו לגבי המתווה כפי שהציג רה"מ ומנצל רק שליש מהתקציב שהקצה האוצר להעלאה ישירה של קצבת הנכות ורק לחלק מזכאיה. הסברנו לשמחון שלא נוכל לקבל מתווה שאין בבסיסו העלאת קצבה רוחבית לכלל הנכים וכבר בשנה הקרובה". 

ב"פנתרים" מדגישים כי לאחר הפסקה המתחייבת מהפיגוע הקשה היום, יימשכו חסימות הכבישים ברחבי הארץ ואף יוחרפו למספר יותר גדול של חסימות מדי יום. 

"תהום פעורה"
ד"ר עמיחי תמיר, יו"ר "ארגון הנכים" ועו"ד איתן עמרם, נציג קואליציית ארגוני הנכים, שנכחו גם הם בפגישה עם שמחון, מספרים כי "שמחון ניהל דיון מיותר סוער שגלש לטונים גבוהים. לאחר כשעה של שיח עקר, הועבר מסר לראש הממשלה שלאור התהום הפעורה בין עמדות הצדדים והתבצרות משרד רה"מ במתווה החלקי והחסר שלו, הנכים ימשיכו לדרוש השוואה מלאה של קצבת הנכות לשכר המינימום כולל הצמדה לשכר הממוצע במשק. קואליציית ארגוני  הנכים תמשיך במאבק בכל הדרכים האפשריות". 

יו"ר ארגון "נכה לא חצי בן אדם", אלכס פרידמן, מראשי מאבק הנכים שהשתתפו בפגישה הערב, אמר אמש ל"מעריב אונליין" כי במידה שנתניהו ושמחון ימשיכו להתעקש על ניצול שליש בלבד ממסגרת התקציב שאושר לפתרון המשבר לטובת קצבת הקיום, יפעילו ארגוני הנכים מעתה את מלוא הלחץ הציבורי על שלל מתנגדי נתניהו ולמעשה לפעול בשיטה של הפרד ומשול.
מחר בבוקר יכנס יו"ר ההסתדרות ניסנקורן לפגישה סגורה את ראשי ארגוני הנכים לראשונה יחד עם ראשי ועדי העובדים הגדולים במגזר הציבורי כדי לבחון יחד השתתפות פעילה של ההסתדרות במאבק הנכים נוכח המבוי הסתום עם משרד ראש הממשלה. 
יו"ר "מטה מאבק הנכים" נעמי מורביה, ומייסד "הנכים הופכים לפנתרים" אייל כהן, הודיעו הבוקר על השהיית פעולות המחאה בשל אבלן של המשפחות ששכלו את יקיריהן בפיגוע היום בהר אדר.