התקיפה בבית החולים: מעצרם של מטופלת תושבת יפו ואביה הוארך היום (חמישי) אחר הצהריים בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום שני. תחילת האירוע בכך שחמישה גברים הוזמנו על פי החשד על ידי המטופלת ואביה לבית החולים, שם תקפו באלימות קשה ובאכזריות מאבטחים שניסו למנוע בעדם את הכניסה לבית החולים. על פי החשד, אחד התוקפים היה חמוש באקדח, ככל הנראה על מנת להפחיד את המאבטחים ואת הנוכחים במקום. מיד לאחר מכן נמלטו מהזירה וכוחות משטרה ממרחב ירקון שהוזעקו למקום פתחו במצוד בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם. מאוחר יותר נעצר חשוד נוסף, תושב ראשון לציון בן 30.



תחילתה של הפרשה במטופלת, המוכרת לצוות ההנהלה של בית החולים, שלא הייתה מרוצה מהטיפול שקיבלה. המטופלת, שהגיעה עם אביה לבית החולים, ניסתה בשלב מסוים לגנוב את מכשיר הטלפון הנייד של אחת האחיות ולמקום הוזנקו מאבטחים שהרגיעו את הרוחות.



כשנדמה היה שהשקט הושג כמבוקש הגיעה לרחבת הכניסה של חדר המיון מכונית מסוג סקודה, מתוכה זינקו חמישה גברים וברגע שהמאבטחים ניסו למנוע מהם את הכניסה לבית החולים החלו החמישה להכות ללא רחם במאבטחים וגרמו לפציעתם של שלושה מאבטחים.



הצוות הרפואי ואזרחים שהיו בסביבה חששו מלהתקרב ורק לאחר שהתוקפים נמלטו אובחנו אצל המאבטחים פגיעות בפנים ובגוף - סדקים בעצמות, שברים ואפילו שיניים שבורות.



במשטרה פתחו במצוד אחר החשודים ובמקביל עצרו את המטופלת ואביה כחשודים במעורבות בתקיפה ובהזמנת התוקפים.



מנהל האבטחה בבית החולים 'איכילוב', רם ברלאי התראיין ל-103FM ואמר: "החשד לגבי המעורבות של המאושפזת לא ברור. היה ניסיון תקיפה של האחות וברגע שהמאבטח ניסה לעמוד חוצץ ביניהן זה לא מצא חן בעיני המאושפזת, היא הזמינה תגבורת של חמישה עבריינים שרצו לתוך המיון וניסו לתקוף את הצוות. הם נעצרו על ידי המאבטחים. במקום התפתחה קטטה בה נפגעו ארבעה פצועים. המשטרה פעלה בנחישות רבה. גם המצוד שנערך אחריהם נכון לכרגע נעשה בנחישות רבה והערכה רבה".