המשטרה עצרה במהלך יום כיפור גבר בחשד כי ירק ודחף אח בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים ולטענתו לא קיבל טיפול רפואי ראוי. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד ואמש הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א. מעצרו הוארך עד למחר.


באירוע אלימות נוסף הבוקר בבית החולים תל השומר השתולל מטופל באחת המחלקות לאחר שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל, השליך חפצים על הצוות הרפואי ואיים שישרוף את המקום. הוא עוכב על ידי הקב"ט של בית החולים ושוטרים ממרחב דן שהגיעו למקום עצרו את החשוד ולקחו אותו לחקירה.
 
ברביעי בלילה הכו חמישה אנשים מאבטחים בחדר המיון בבית החולים איכילוב באירוע חמור מאוד שהחל בשעה 03:00 בלילה. מטופלת שידועה לצוות בית החולים ובעבר היא ומשפחתה כבר איימו על רופאים, אחיות והנהלת בית החולים והורחקו על ידי צוות האבטחה, ניסתה לגנוב לאחות בחדר המיון טלפון מידה. מאבטח מיד נזעק לעזרת האחות והפריד בינה לבין המטופלת.

שלושים דקות לאחר מה שהיה נדמה כתום האירוע, ככל הנראה בעקבות הקריאה של המטופלת, עצר בכניסה למיון רכב מסוג סקודה וממנו זינקו חמישה גברים, אחד מהם ככל הנראה חמוש באקדח והחלו להכות נמרצות את אנשי האבטחה. בסיום הם יצאו בחזרה לרכב שהמשיך לעמוד ללא אישור ברחבת אמבולנסים, המשיכו במעשה האלימות וברחו מזירה. שלושה מאבטחים הוכו והם טופלו במצב קל עד בינוני בחדר הטראומה. הם סובלים משיניים שבורות, חבלות בפנים ובגוף, שברים וסדקים בעצמות. 

המטופלת ואביה נעצרו על ידי המשטרה ובהמשך ביצעה המשטרה מעצרים של ארבעה חשודים נוספים. שלושה מהם נעצרו אתמול על ידי המשטרה בעודם מסתתרים בדירת מסתור בבת ים. החשודים, בני 22, 28 ו-42 תושבי קריית מלאכי, תל אביב וחיפה, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. מניין העצורים שעל פי החשד מעורבים באירוע עומד כעת על שישה.