הבוקר (שישי) הובא לבית משפט השלום בחיפה שגיא ירון, המוכר יותר בשמו הקודם, אילן קופרמן סגל, עובד הברינקס שהורשע בשוד משאית שהכילה 4.7 מיליון שקלים במזומן. שוד שבגינו נגזרו עליו 11 שנות מאסר. ירון, ששוחרר ב-2014, חשוד שבתקופה האחרונה החזיק ברשותו שטרות מזויפים בסך 200 שקלים, וכן, חותמת החשודה כמזויפת ולכאורה הינה של חברת ביטוח.

ירון, שהיה ידוע בכינויו כשודד הברינקס נעצר כבר ביום שני שעבר על ידי חוקרי מחלק ההונאה של מחוז חוף בחיפה ומעצרו הוארך בבית המשפט עד הבוקר, ממנו הוא שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים. בחקירתו טען, כי לאחר שהבין שהשטרות מזויפים, החליט להיפטר מהם.

עו"ד יאיר נדשי שייצג את קופרמן סגל מטעם הסניגוריה הציבורית אמר: "החשוד שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה. בית המשפט קיבל את עמדתנו והורה על שחרורו בתנאים מגבילים"

כזכור הסעיר, קופרמן סגל, ששינה את שמו לאחר מכן, את המדינה כולה עת נודע על שוד משאית הברינקס שהכילה מיליוני שקלים במזומן. כל הניסיונות לאתר את מיקומה של המשאית עלו בתוהו וקופרמן סירב למסור את המידע.

הוא נשפט ל-11 שנות מאסר ולאחר הרשעתו בשנת 2004 השיבה עורכת דינו סכום הנאמד ב-700 אלף שקלים. ביולי 2005, לאחר השבת חלק מהסכום, הקל בית המשפט בעונשו.