בפוסט שפורסם לפני ימים ספורים בעמוד הפייסבוק של עמותת השמאל “כרם נבות”, מופיע הקרוואן שבו גר מייסד ארגון “האמת שלי” אביחי שורשן. הפוסט, שהועלה על ידי דרור אטקס, נכתב גם בערבית, והצילומים שבו צולמו מרחפן.  מאז עלה הפוסט מתקבלים איומים על חייהם של בני משפחת שורשן. שלשום פרסם רכז הביטחון בכפר אדומים הודעה לתושבים, ובה הוא גולל את הסיפור וביקש להגביר ערנות. 
 
“על מנת ליצור פרובוקציה וכדי שהפוסט יגיע לאנשים הרצויים, נכתבו בו גם פרטים, כמו למשל, ששורשן יושב על קרקע בלתי חוקית”, כתב רכז הביטחון. “תלונה הוגשה במשטרה והיא מטפלת בנושא. מבחינתנו הגברנו את הערנות, תדרכנו את המאבטחים בשער ואת הסיירים לשמירה על ביטחונה של המשפחה ולשמירה על חיי שגרה תקינים. אנו פונים גם אליכם התושבים: גלו ערנות. דווחו לנו בבקשה על כל דבר אשר נראה לכם חריג”. 
 
מידע שהגיע ל"מעריב" מגלה כי המשטרה מתייחסת למקרה בכובד ראש, ואף הגדירה את ביתו של שורשן כיעד מאוים בדרגת סיכון גבוהה. נוסף על תדרוך המאבטחים של היישוב, גם שוטרים מסיירים במקום. הסיבה לדאגה של המשטרה היא העובדה ששורשן פועל נגד הבנייה הבדואית הבלתי חוקית במתחם חאן אל אחמר, המרוחק כקילומטר וחצי בלבד מביתו, מתחם שאטקס פועל כדי להשאיר במקומו.
 

 “העובדה שהפוסט הועלה בערבית יוצרת אפשרות סבירה מאוד לסגירת מעגל מבחינת אנשי חאן אל אחמר. זה לא מדע בדיוני, הם גרים במרחק שש דקות נסיעה מהבית שלי. זה חמור ובעל פוטנציאל מסוכן”, אמר שורשן.