חגי בן ארצי, אחיה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, סיפר לאסף ליברמן וקלמן ליבסיקינד בכאן ב' שהוא לא בקשר עם אחותו וגיסו כבר יותר מ-20 שנה. הנתק החל לאחר שבן ארצי העביר ביקורת על ראש הממשלה כאשר זה חתם במהלך כהונתו הראשונה בשנות התשעים על הסכם חברון. בן ארצי הזמין למרות הכל את הזוג נתניהו להגיע לסיור שיערך במהלך חול המועד באזור בית אל, מקום מגוריו, במקום שעל פי המסורת חלם יעקב את חלום הסולם.



"אתם זוכרים בטח את הביקורת הפומבית לפני 20 שנה על הסכם חברון שביבי חתם עליו שנהיה ראש ממשלה וחידוש הקשר עם ערפאת", אמר בן ארצי, "יצאתי בביקורת פומבית ציבורית וזה הקרע הפוליטי והאידיאולוגי שהתגלגל לקרע משפחתי, אלה החיים".



לגבי החקירות על ההתנהלות של הגברת נתניהו בבית ראש הממשלה אמר חגי כי "כיוון שאתם כבר גיליתם שיש נתק של כמעט 20 שנה זה אומר שאני לא יודע איך הבית מתנהל. אני בדרך כלל אומר דבר אחד, בלי לדעת כמובן את העובדות, שאנחנו גדלנו בבית מאוד מאוד צנוע ופשוט, אפילו סגפני במידה מסוימת, ההורים ראו את החיים של פשטות והסתפקות במועט כערך. כך חינכו אותנו ואני משתדל ובעניין הזה אני יכול רק להמשיך ולהשתדל, להמשיך את המורשת של ההורים".