אירוע עצוב ונדיר בית החולים הלל יפה: תינוק בן יומו נמצא ללא רוח חיים בעריסתו בתינוקיית בית החולים, כאשר סיבת המוות לא ברורה. התינוק טופל על ידי אחות התינוקייה זמן קצר לפני שנמצא ללא סימני חיים בעריסה. בוצעה בו החייאה ממושכת, אך לבסוף, נאלץ הצוות לקבוע את מותו. מבית החולים נמסר כי מדובר במקרה נדיר מאוד. 



עוד נמסר כי התינוק נולד בלידה רגילה, אך בשל צהבת היה בטיפול ייעודי בתינוקייה. משפחת התינוק, המתגוררת באחד היישובים באזור חדרה, סירבה לנתיחה שלאחר המוות על אף בקשת הצוות הרפואי.
 
"הודעה נמסרה למשרד הבריאות. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה", נכתב עוד בהודעה. 

בחודש פברואר האחרון מתו בתוך שעה שלושה תינוקות ברחבי הארץ, כאשר החשד היה מוות בעריסה. תינוק בן כשמונה חודשים איב את הכרתו בגן ילדים בתל אביב והובהל במצב קשה לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. כוחות ההצלה הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה כשמצבו הוגדר אנוש והוא היה ללא דופק ונשימה. לאחר זמן קצר דווח על מקרה דומה במשפחתון בפרדס חנה. פעוט איבד את ההכרה במהלך שהותו שם ומצבו מוגדר אנוש, לאחר מכן נקבע מותו.


מוקדם יותר באותו יום נמסר למד"א על תינוקת כבת תשעה חודשים שנמצאה מחוסרת הכרה במיטתה במעון בטירה. כוחות ההצלה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבי"ח מאיר תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותה. חובש רפואת חירום מוחמד מנסור סיפר: "הגענו למשפחתון, שם ראינו תינוקת כבת 9 חודשים מחוסרת הכרה במיטה, אנשים במקום סיפרו לנו שהיא לא התעוררה משנתה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה במהירות לבי"ח כשמצבה אנוש".