ארוחות החג מסתיימות בדרך כלל בקרבה משפחתית, אבל נדמה כי המקרה המזעזע שנגלה אמש, היה כנראה יותר מדי עבור בן משפחה בירושלים, שהחליט לתקוף את דודו, לאחר שנודע לו כי פגע בצורה מינית באחותו, כשזאת היתה קטנה. בתום האירוע נעצרו השניים, אחד באשמת תקיפה והשני באשמת תקיפה מינית. 



הכל החל אמש, כאשר במשטרת ירושלים התקבלה קריאה כי אדם בן 50 הותקף באמצע הרחוב בעיר. כאשר הגיעו למקום השוטרים, שפך הנתקף אור על התקיפה, ולאחר חיפושים ואסיפת ממצאים בזירה, הצליחו להתחקות אחרי התוקף. מיד לאחר שהגיעו אליו, נעצר החשוד ונלקח לחקירה במשטרה, לא לפני שהבהיר את הסיבה בגינה תקף את הדוד.



מהחקירה עולה כי החשוד בתקיפה , תושב העיר כבן 19, החליט, עפ"י החשד, לפגוע בקרוב משפחתו עקב כך שלא יכל לשאת יותר את המידע שנודע לו על ידי אחותו, אשר סיפרה לו במהלך הערב כי לפני 10 שנים, בזמן שהיא היתה בת 9, קרוב המשפחה, דוד מצד האמא, פגע בה מינית. היא שמרה את העניין בסוד במהלך אותן השנים, וחשפה אותו כלפי אחיה בלבד. המשטרה עצרה לחקירה את שני המעורבים באירוע , הצעיר בן ה 19 שנחקר בחשד לתקיפה, וקרוב משפחתו בשנות ה 50 שנחקר בחשד לתקיפה מינית. השניים יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם.