אליה קדוש, הצעירה שהתעמתה עם רופאים בבית החולים 'איכילוב' והזמינה את חבריה שייתקפו את המאבטחים, כפי שעשו, התראיינה הערב (ראשון) לרפי רשף בערוץ 10. בראיון תקפה קדוש את השומרים ואת הרופאים בבית החולים, "הרפואה והמשטרה זו ממלכת האגו והשחצנות", היא אמרה.



בנוגע לבן זוגה, שברח מהארץ בעקבות המקרה לאחר תקף את השומרים בבית החולים, לכאורה, אמרה קדוש כי הוא "בן אדם מדהים, אינטליגנט. זה לא אופייני לו, זו סערת רגשות". קדוש אף הבהירה כי אין בכוונתה לנתק קשר עם בן זוגה ואמרה לרשף כי "חבר שלי ברח מהארץ, ברור שאני אסע אליו, הוא יהיה בעלי עוד השנה. כולנו מצטערים שהיינו צריכים להעביר כיפור בכלא ולהעביר כיפור בחו"ל. זה לא פשוט, אין לי צורך להתנצל. השומרים לא באו למסדר. מה זה אומר? שהם אשמים בכל הסיפור. חברים שלי צדיקים. הם אנשים טובים עם לב ענק. אני מזועזעת בדיוק כמוכם, אני לא מעכלת", הוסיפה. 



כשנשאלה קדוש איך בכל זאת אירעה התקיפה, קטעה את הראיון ואמרה: "פה זה נגמר, אני ממהרת לדיון".



זירת האירוע בביה"ח. צילום: דוברות איכילוב
זירת האירוע בביה"ח. צילום: דוברות איכילוב



כזכור, מוקדם יותר היום הואשמו קדוש וארבעה מחבריה בבית המשפט המחוזי בתל אביב במעורבות בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב בעיר. כתב האישום מייחס לארבעת חבריה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. קדוש עצמה נאשמת בעבירות איומים ותקיפת שוטרים, ולבית המשפט הוגשה בקשה לעצור את הארבעה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. 




מעצר החשודים בתקיפה. צילום: דוברות המשטרה
מעצר החשודים בתקיפה. צילום: דוברות המשטרה



על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, הארבעה הנם מכרים של בן זוגה של קדוש אשר ב-28 בספטמבר, בשעה 01:00 לערך, הגיעה מלווה באחד מהם לביה"ח איכילוב לצורך קבלת טיפול רפואי. במהלך שהותה בחדר המיון בבית החולים, החלה קדוש לגדף ולצעוק על הצוות הרפואי בטענה כי אינה מטופלת כראוי. בתגובה לכך, אחד המאבטחים הרחיק את קדוש מדלפק המיון, וזאת במטרה למנוע ממנה לתקוף את מי מהצוות הרפואי, לאחר שהבחין כי ניסתה למשוך את שפופרת הטלפון מידיה של אחות במיון. 



בהמשך כתב האישום נטען כי בסמוך לשעה 3:00 הגיעו ארבעת הנאשמים אל בית החולים, לבקשתה של קדוש, והחלו לתקוף את המאבטחים באגרופים, בבעיטות וחבטות, ולאחר מכן נמלטו החמישה מהמקום באמצעות הרכב. למאבטחים נגרמו חבלות והם נזקקו לטיפול רפואי.