בסביבתה הקרובה של ורד אביישר ז"ל, שנהרגה בעקבות התהפכות ג'יפ במהלך טיול בנפאל, התקשו לעכל את הטרגדיה. סיגל, אחותה של בת ה-26 שקיפחה את חייה בתאונה הקטלנית, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי אחותה הייתה "חברה טובה, ישירה ואמיתית, אוהבת טבע ואדם, ואי אפשר שכל זה פשוט נפסק". 


"ורד אחותי, אהובתי ואהובת כולם, הלכה מאיתנו", הודיעה האחות בפתח דבריה, והוסיפה: "אני לא נוהגת לכתוב פה, אבל עכשיו, אחרי לילה קשה מנשוא, ולפני ימים קשים וארוכים וכואבים אני מבקשת לספר לכם קצת על האור שלה, כמה שמחה ופשוטה, כמה שנונה וחריפה, כמה אוהבת טבע ואדם, כמה שרה יפה ומנגנת על כל דבר שזז, כמה ישירה ואמיתית, כמה מצחיקה ועושה חיקויים קורעים, כמה חברה טובה, כמה אכפת לה מהמשפחה, כמה מאוהבת באחיינים שלה, כמה תאוות חיים וכמה מעט חיים... ואי אפשר שכל זה פשוט נפסק". 

 

היא הסיפה כי היא "נאחזת בתקווה שכל הטוב הזה ממשיך לזרוח איפשהו, ומבקשת מכם שתמשיכו להזריח את האור הזה גם כאן אצלנו במילים טובות, בנתינה, בשירים, בטיולים, באהבה. בשם משפחתי אני מודה לכל מי שניסה לסייע ולעזור ולכל אלו שעוטפים אותנו. בתקווה לימים של חסד ורחמים".

בתוך כך, גם הדודה רחל נפרדה מאחייניתה ברשת החברתית, כשכתבה: "ורד שלנו נהרגה בתאונה בטיול בנפאל. אני בוכה ויחד עם זאת לא מאמינה. איך מספרים לילדים שבת דודתם האהובה לא תחזור? איך מספרים לעצמנו?". חברתה עפר הוסיפה: "אחרי לילה ללא שינה ודמעות ומחשבות על החיים שבשנייה מתהפכים. זה פשוט לא נתפס שאת לא פה יותר".


מותה של המטיילת הישראלית, שנפצעה בתחילה באורח קשה כשהייתה בדרכה ביחד עם שמונה ישראלים נוספים בדרך לטרק בהרי האנאפורנה בנפאל, נודע הבוקר. ממשרד החוץ נמסר שהשגרירות מסייעת בהעברת הארון לישראל, וכי שאר הפצועים פונו לבית החולים בקטמנדו, שם צפוי לבקר אותם שגריר ישראל במדינה.