"זהו אחד התיקים הקשים והמזעזעים בהם טיפלנו, צריך לזכור כל הזמן ולהזכיר לילדים שברשת האינטרנט אורבים עבריינים פוטנציאלים המחפשים 'לצוד' קטינים וקטינות תמימים", כך תיארו במשטרה את שורת המקרים החמורה שהתגלתה בפניהם, מהם עלה החשד כי צעיר בן 22, שנעצר, ביצע עבירות מין קשות בקטינה בת 13 במספר מקרים במחסן ביתו.



על פי דיווח שהגיע למשטרה, קטינה כבת 13 נפגעה מינית מאדם המבוגר ממנה אותו הכירה ברשת האינטרנט באמצעות אפליקציית היכרויות. החשוד 'איתר' את הקטינה באמצעות האפליקצייה ובמשך כחודש ניהל עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה שכללו שליחת תמונות וסרטונים. עוד עלה כי עפ"י החשד יצר החשוד עם הקטינה מערכת יחסים בה הוא 'השולט', ולאחר כשלושה שבועות נפגש עמה מספר פעמים, במהלכם ביצע בה עבירות מין קשות, בין היתר, גם במחסן הבית בו מתגורר יחד עם הוריו. הוא נעצר ביום חמישי האחרון, והובא היום שוב לדיון על מנת להאריך את מעצרו.



מהרגע בו התקבלה התלונה, במשטרה שילבו את חוקרי התיק ביחד עם חוקרי הסייבר, אשר השתמשו באמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים שיש ברשות משטרת ישראל, איסוף ממצאים נוספים וראיות ותוך פחות מיממה הביאו לאיתור זהותו של החשוד ולמעצרו. החשוד הובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לבעילת קטינה מתחת לגיל 14, מעשה סדום בקטינה ומעשים מגונים. במהלכה נקשר למיוחס לו. החקירה לוותה מראשיתה ע"י חוקרי ילדים וגורמי רווחה. כעת מחפשים במשטרה עוד בני נוער אשר נראה כי ישנה אפשרות שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד.



"נמשיך לפעול עם מיטב האמצעים שיש לנו, כדי לתפוס את אלו שמאתרים קטינים תמימים, ומשכנעים אותם לקיים מפגשים בהם הם מבצעים עבירות מין. אנחנו שוב פונים להורים לפעול ולהסביר לילדיהם את הסכנות הקיימות בקיום שיח עם אנשים 'זרים' ברשת האינטרנט. לפקח על פעילות ילדיהם ברשת ובמכשירים הניידים ולעקוב אחר כל שינוי בהתנהגות ועם מי מתכתבים ונפגשים ולדווח למשטרה".