מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ואחד ממובילי ההפגנות בפתח תקווה סמוך לבית היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, התראיין היום (שני) לתוכנית בהנחיית השדרנים גלית דיסטל אטבריאן ודוד ורטהיים. במהלך הראיון, העלתה השדרנית אטבריאן האשמות חמורות נגד נפתלי בנושא התלונה בגין הטרדה מינית, דבר שגרם לו לרדת בסופו של דבר משידור.



נפתלי
, כאמור, נשאל על התלונה ההטרדה המינית שאירעה לכאורה בבית ראש הממשלה, בזמן שתיפקד כאב הבית. "היה עימות במשטרה, שם הבינו כי לא היתה הטרדה", אמר.



אטבריאן: "למה שאישה כזאת תמציא המצאה כזאת מופרכת?"



"אפשר לשמוע את שרה נתניהו אומרת שהטרדתי את העובדת הזאת במיטה של ראש הממשלה, שזה שקר מוחלט, כי סווטלנה (המתלוננת) בעצמה אומרת שאמרתי לה משפט לא יפה, והיא אומרת שנגעתי לה בגב".

מני נפתלי בהפגנה מול בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני
מני נפתלי בהפגנה מול בית היועמ"ש. צילום: אבשלום ששוני


מגישת התוכנית, אטבריאן, שוב הטיחה בנפתלי: "למה שהמתלוננת תמציא שקר פלילי שכזה. הבטחת רשמית כבר ב-2016 שמחר אתה תובע דיבה. איך אתה שותק מול האשמות כאלה?"

"את עושה לי רצח אופי ברדיו, יש פה משהו מכוון", ענה נפתלי, אני אומר לך בפירוש, אתבע אותה דיבה ויגלו מי שלח אותה. עליתי לשידור לדבר לגבי ההפגנות, נראה שמישהו שלח אותך לדבר על ההטרדה". "אולי אני אתאבד בגלל שמרחפת מעלי שמועה על הטרדה, אולי לא אצא מהבית בכלל", תקף.

אטבריאן: "יש עליך האשמה שמישהו תופר לך תיק על הטרדה מינית ואתה שותק?"

נפתלי: "לא היתה הטרדה מינית, יש מישהו ששלח אותך לשאול את השאלות האלה".

אטבריאן: האישה שמתלוננת נגדך חוותה דברים נוראיים והגיע הזמן שמישהו יציב את זה על השולחן.

בשלב זה נפתלי החליט לפוצץ את הראיון בעקבות האשמותיה של השדרנית. "יש משהו מכוון בשאלות שהיא שאלה כרגע, בשאלות שהיא שואלת. יכול להיות שמישהו הבטיח לך תפקיד מסוים. אני סיימתי לדבר איתך. תודה רבה".