אלישי (שם בדוי), הוא אחד מאותם "ליצנים מפחידים" שהפכו לשיחת השבוע האחרון. בראיון עם בן כספית ורוני בראון ברדיו 103FM הוא מספר על חלקו בתופעה שמשגעת את המדינה בימים האחרונים. "זה לא בדיוק להפחיד ילדים. אני לא מפחיד כל אחד. אם זה ילדים קטנים אני לא עושה, זה מוגזם. אני מפחיד קבוצות קטנות של אנשים, בסך הכל מדובר בהומור".





"אנחנו לובשים חליפות, לוקחים משהו שנראה חד ואמיתי, אבל מפלסטיק. אז אנחנו רודפים אחרי הילדים ועושים צחוקים, הכל בהומור", סיפר, "הלכנו לגן שעשועים יש שמה כמה ילדים יחסית גדולים, יצאנו בהפתעה והם נבהלו, ואז צחקנו איתם. הכל בהומור והכל בסדר. יש עוד שלושה חברים שבאים איתי. בסך הכל זה טרנד חדש. זה טרנד של מתיחות מאוד מוצלח. בעיקרון הכרתי את זה מיוטיוב וראיתי שזה נכנס מאוד חזק לארץ. הייתי עושה גם דברים אחרים, אני אוהב למתוח". 



אלישי הודה כי העניין יצא משליטה. "בעיקרון אני שמתי לב שזה הגיע כבר להגזמות. אנחנו לא הולכים לכל מקום, אלא רק למקומות שקטים ורגועים. שמעתי סיפורים על ילדים שתקפו ליצנים בצורה ברוטלית. אנחנו אישית לא כמו רוב האנשים שמפחידים ונעלמים. אנחנו מסתכלים בין השיחים, אם זה ילד קטן או אישה מבוגרת, אז לא". 



לגבי האפשרות שיפסיקו עם העיסוק בהפחדות אמר אלישי: "אני כבר דיברתי עם החבר'ה על זה היום. לא עשינו שום דבר ואני חושב שאנחנו צריכים לרדת מהעניין הזה. משטרות מסתובבות בכל העיר. ההורים לא יודעים על הפעילות הזאת. אנחנו צריכים להפסיק עם זה אחרי שראינו הרבה סיפורים שלא נגמרו טוב. יש ליצנים שעושים שטויות והמשטרה מעורבת".