רוכב אופנוע בן 23 מיפו נהרג הלילה (רביעי) כתוצאה מפגיעת רכב ברחוב יפת בעיר. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום התאונה העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון בבת ים, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. רק לפני כחודש נהרג מפגיעת רכב רוכב אופנוע נוסף, בן 25, ברחוב אליעזר קפלן, סמוך לחוף גיא. פראמדיקים וחובשים שהגיעו למקום התאונה ניסו להעניק לו טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותו.



אייל חי, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר אז: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נתקלנו ברוכב קטנוע ללא הכרה וללא דופק ונשימה. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי וקטנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב הקטנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל".



גם פאראמדיק מד"א, צורי נבות, שהגיע להעניק לפצוע טיפול רפואי, הוסיף: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב נפגע קשות. במרחק של מטרים רבים מהאופנוע שהיה בצמחיה בצד הדרך שכב הרוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו בדיקות רפואיות על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי אך הפציעות שלו היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו".



תאונת דרכים בטבריה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת דרכים בטבריה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א