עלאא' אבו סגיר, בעלה הבדואי של נוי שטרית, צפוי לדבר לראשונה בהרחבה הערב (שישי) עם איילה חסון בערוץ 10, על הסערה שיצרו נישואיו. בפרומו לתכנית אומר אבו סגיר ש"ראיתי יהלום מול העיניים, פה באמצע יש אהבה ואני על גופתי אני מוותר עליה".



"אנשים לא טוב להם לראות זוג שיהודייה חיה עם ערבי והתאסלמה", המשיך, "למה? כי אצלם ערבי זה ערבי. למה? כי זה העם היהודי. תקשיב יש מלא בחורות, אבל נוי, נוי איך שאומרים זה הלב".



הסיפור התפרסם לראשונה לאחר שבסרטון ממסגד אל אקצא נראית נוי שטרית כאשר היא עוברת תהליך של התאסלמות. לפני כשלושה שבועות, כחודש לאחר הסרטון הראשון, פרסם ארגון להב"ה של בנצי גופשטיין כי הצעירה האשקלונית חזרה לחיק היהדות ונמצאת בדירת מסתור.



סרטון ההתאסלמות של שטרית:




בהודעה קצרה שפורסמה על ידי להב"ה נכתב כי "נוי שיטרית שהתאסלמה במסגד אל אקצה קיבלה לפני שעה קלה עול מלכות שמיים ושבה לעם היהודי. נוי נמצאת כעת באחת מדירות המסתור של ארגון להב"ה". בנצי גופשטיין סיפר ל"מעריב אונליין": "מהיום שקיבלנו את המידע שהיא התאסלמה עשינו פעולות כדי להגיע אליה וברוך השם זה הצליח. היא אף פעם לא באמת חשבה שהיא מתאסלמת. היא חשבה שהיא מתחתנת", אמר.



התפנית הנוספת בעלילה חלה כעבור שבוע בלבד, כאשר לאחר ראש השנה ניתקה שטרית את הקשר מארגון להב"ה וחזרה לחברה המוסלמי. גופשטיין כתב בדף הפייסבוק שלו: "אנחנו נמסור נפש על כל יהודיה ונעזור לכל אחת שתרצה לעזור לעצמה ולחזור בתשובה", כתב בדף הפייסבוק שלו, "במשך חודש שלם פעילים שלנו היו בקשר עם נוי. בשבוע שעבר היא רצתה לחזור בתשובה. נוי ביקשה שנצלם אותה חוזרת ליהדות וכך עשינו. היא הייתה בדירות החירום שלנו. לפני החג המלצנו לה להישאר ולקבל ליווי תמיכה וטיפול מקצועי אך היא ביקשה לחזור לבית אמה וכך עשתה, מכיוון שאנחנו לא מחזיקים אף אחת בכח".

אבו סגיר, בן זוגה של נוי שטרית התייחס לפרשה בערוץ 10 ואמר כי "נוי ילדה גדולה שיודעת בדיוק מה היא עושה. תמיד חופרים לה ועושים לה הרבה בלגנים בראש. ביום הראשון שהארגון (להב"ה) לקח אותה, אחרי ארבע או חמש שעות היא התחילה להתקשר אלי ולחצה על הארגון שיחזירו אותה", סיפר, " זה אפילו לא לקח 12 שעות. היא אומרת - "אני רק רוצה אותך בחיים שלי" וזהו - "האהבה תנצח". אבו סגיר הוסיף כי "ראש להב"ה בנצי גופשטיין, שלחץ עליה להישאר במקלט חסום אצלה בטלפון".