שילה ענבר, התובעת במשפט הרצח של הנערה תאיר ראדה בבית הספר בקצרין, התראיינה הערב (שבת) לחדשות 2. "זדורוב זה חלק שולי בעשייה שלי, זה לא תיק חיי", אמרה ענבר על תיק הרצח המדובר בראיון לכבוד פרישתה מהפרקליטות. הפרקליטה טענה בדבריה כי אין לה ספק שרומן זדורוב, שהורשע ברצח ראדה, הוא זה שביצע את הפשע.

"אני שמעתי את אותן ההודאות, אני צפיתי בהן, אני ידעתי כל פסיק בהם - מה קורה עם תנועת יד ועם השפת גוף ואיזה מילה ברוסית נאמרת. הוא שקרן, אחד השקרנים. אני חקרתי אותו (זדורוב) במשך ארבע ישיבות בחקירה נגדית". הוא כל כך שקרן", תקפה ענבר, "אפילו הסנגורים שלו ניסו להצדיק את השקרים שלו בכמה דרכים הם אמרו - 'הוא שקרן, אבל הוא לא עשה את זה, הוא רק שקרן'".
"החיים זה לא CSI"
הפרקליטה דיברה על תאוריות הקונספירציה הרבות שצצו סביב הפרשה. "אין אדם שמודה בתיק ולא חוזר בו. אני לא ניהלתי תיק רצח שאחרי שלא חזרו מהודאה". סביר שאין DNA. החיים זה לא CSI, אנשים חושבים שבכל מקום שבן אדם עובר ונושם הוא משאיר DNA".

תאיר ראדה ז"ל. צילום רפרודוקציה

"לא חשוב מה שמשדרים בתוכניות שמטילות צל על האמת"
על אילנה ראדה, אמה של תאיר, שהטילה ספק בזהות הרוצח: "אני לא מנהלת תיק בשביל אילנה ראדה. אני מכבדת אותה, אבל חבל לי שהיא לא מכבדת אותי. אתה לא מנהל את התיק עבור הקורבן הספציפי, אלא אתה מנהל אותו עבור ביטחון הציבור, עבור זה שאנשים נוספים לא ייפגעו. ברור שכשבאים אליך בסוף ואומרים לך תודה זה מאוד מרגש, אבל למדתי להתנהל גם בלי זה, ובאיזשהו מקום לפעמים זה יותר קל בעיניי.
"אם אדם שפגע בילדה יושב בכלא ולא יכול לפגוע בילדות נוספות זו הצלחה. אמון הציבור חשוב ובעיניי המדד להצלחה הוא פסק הדין ולא מה שכותבים באיזה אתר ולא מה שצועקים ברחוב ולא מה שמשדרים בתוכניות שמטילות צל על האמת", ציינה. 

"לא מכבדת אותי". אילנה ראדה. צילום: אבשלום ששוני
ענבר הוסיפה כי רדפו אותה בצורה אישית בעקבות טיפולה בתיק ראדה. "כנראה סימנו אותי אישית פרסמו תמונה מהדף פייסבוק האישי שלי היו כיתובים כגון איחולים שלילדים שלי יקרה מה שקרה לתאיר ושלא ימצאו את הרוצח. לפעמים אומרים על הפרקליטות שהיא רודפת ראש ממשלה או שהיא רודפת מישהו רוסי. מישהו חושב שירצו לתת לרוצח להסתובב חופשי כי מצאו איזה רוסי שלא יכול להתווכח?", אמרה הפרקליטה.