שיבושים בנתב"ג. עיצומים של העובדים הזמניים בנמל התעופה גרמו לעיכובים בפריקת וטעינת המזוודות. הסיבה: העובדים, שגויסו לעבודה זמנית לתקופת הקיץ קיבלו הודעה על שימוע לפני פיטורים וחלק מהם החליטו שלא להגיע לעבודה במשמרת הלילה. מדובר על עובדים עם חוזה לתקופה מוגבלת, שאמור להסתיים לקראת תקופת החורף הפחות עמוסה.

תומר אייזנר, שנוסע לשיקגו, סיפר הבוקר (שני) בגלי צה"ל שנאלץ לטוס ללא המזוודות שלו: "רק בשער העלייה למטוס אמרו לנו שאין מזוודות ושהטיסה תמריא בלעדיהן. אני לא יכול להרשות לעצמי לפספס את הנסיעה הזו. ייתכן שאצטרך להפעיל את הביטוח ולרכוש חליפות חדשות". 
גיא דלאל, שחזר מטיול משפחתי ביפן וחזר אמש ארצה, המתין שלוש שעות למזוודות שיצאו. בשיחה עם גל"צ אמר: "זה תסכול מטורף. אחרי כל כך הרבה שעות טיסה, זו קבלת הפנים - זה מאד מכוער".
"חיכתה לנו הפתעה מאוד לא נעימה, אחרי 14 שעות טיסה. חיכינו יותר מחצי שעה במטוס. אמרו לנו שמחכים שיחברו אותנו לשרוול. כשהגענו למסוע, ראינו מאות אנשים מחכים למזוודות. המסוע שלנו היה מיועד לטיסה מקייב שהנוסעים עוד לא יצאו מהמטוס. הגיעו איתנו המון תיירים מיפן וממוסקבה ולהיכנס ככה למדינת ישראל מציג אותנו קצת לא יפה".