תושבת פ"ת בת כ-80, שנפגעה היום (שני) בתאונת דרכים בכניסה לביתה, שבה היה מעורב ככל הנראה בעלה, הובהלה לבית החולים כשמצבה קל, אולם זמן קצר לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. סמוך לשעה 14:00 דווח על תאונת דרכים בחצר בית ברחוב עין גנים בפתח תקווה, שוטרים שהוזעקו למקום קיבלו דיווח, לפיו ככל הנראה בעת הנסיעה בחצר הבניין פגע הנהג, בעלה של ההרוגה, כבן 90 ברעייתו וצוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה במצב קל לבית החולים "בלינסון" בעיר.



אלא שהדרמה לא הסתיימה בכך, ודקות אחדות לאחר שהובהלה לבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של הקשישה. בוחני התנועה של מרחב שרון הוזעקו לזירה וביצעו בדיקות, ובמקביל יצאו חוקרים לבית החולים לבדוק את נסיבות מותה. מבירור פרטי האירוע עולה חשד כי הקשישה בת ה-80 נפגעה מהרכב הפרטי שבו נהג בעלה, נחבלה ברגלה ונהדפה מאחור אל הכביש בחצר הבית.



אופנוע מד"א בכניסה לבית בפ"ת. צילום: אלון חכמון
אופנוע מד"א בכניסה לבית בפ"ת. צילום: אלון חכמון



צוות מד"א, שהגיע למקום, זיהה פציעה ברגלה וכיוון שהמנוחה הייתה בהכרה מלאה, ואף סירבה להתפנות באמבולנס, היא הועברה במצב קל לבית החולים, אלא שתוך כדי בדיקות שנערכו לה התברר כי היא נחבלה בראשה מהנפילה, ודימום שהתפרץ במוחה בעקבות המכה גרם ככל הנראה למותה.



יש להדגיש כי לצוות מד"א לא הייתה אפשרות לזהות את הפגיעה המוחית הפנימית. ב"בלינסון" מבהירים כי היא הגיעה, לכאורה, במצב קל, על פי הדיווח שהתקבל מהשטח, אך בבדיקה ראשונית שעברה במקום התברר כי היא סובלת מדימום מוחי שהביא להידרדרות מהירה במצבה ולמותה תוך זמר קצר.