שני אנשי קבע נוספים נעצרו היום (חמישי) בחשד למעורבות בפרשת השוחד בצה"ל במסגרתה עוכבו בתחילת השבוע 12 חשודים, בהם קציני צבא, בחשד לעבירות שוחד ומרמה. השניים יובאו היום לבקשת חוקרי היאחב"ל בלהב 433, לדיון בבית משפט השלום השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם, יחד עם עוד שבעה עצורים נוספים מגל המעצרים הראשון.

בתוך כך, בעקבות הפרשה, משרד הביטחון החליט להקפיא כל התקשרות חדשה עם החברה, להשעותה ממכרזים חדשים, לעצור כספים המגיעים לחברה המעורבת במקרה. "בהתאם להתקדמות החקירה תשוב ותתכנס הועדה על מנת לשקול את מעמד החברה כספק מוכר ואת התקשרויותיה עם משרד הביטחון", אמרו במשרד.

כזכור, שני קציני צה"ל בדרגת סא"ל ורס"ן עוכבו ביום שני השבוע לחקירה על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בחשד לעבירות שוחד ומרמה. על פי החשד, שני הקצינים, יחד עם עובדים בחברה האזרחית, המספקת שירותי תשתית לבסיסי צה"ל, הוציאו מהצבא במרמה סכומי עתק לאורך שנים, ע"י דרישת תשלום עבור עבודות שלא בוצעו.
 
עוד עלה על פי החשד, כי קציני הצבא, אשר מתוקף תפקידם נדרשו לפקח אחר המכרזים וקבלת השירות בבסיסים השונים, היו שותפים להוצאת כספים מהצבא בשיטה האמורה. 
 
חוקרי היאחב"ל בלהב 433 ביצעו הבוקר חיפושים במשרדיהם של החשודים, על מנת לתפוס מחשבים ומסמכים הקושרים אותם עפ"י החשד לעבירות המיוחסות וככל שיידרש בהיבט החקירתי, יובאו בהמשך היום לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך את מעצרם. על הפרשה הוטל צו אסור פרסום.