עו"ד יורם שפטל התייחס הבוקר (חמישי) בתוכניתו ב-103FM למאבק הנכים והביע עמדה לא מקובלת או פופולרית, בלשון המעטה. "כל נכה במדינת ישראל עולה בממוצע למדינה 8,500 ש"ח בחודש, ובביובון של "כאן" הציגו אותי כרמאי ושקרן. ובכן, לכל אותם בורים או סניליים, באם מדובר בתעמולני שמאל קיצוני פנאטי, או מזהמי מיקרופון, זאת האמת המוחלטת. כל נכה במדינת ישראל עולה כ-8500 ש"ח בחודש", אמר.



"למשל, כל נכה ללא יוצא מן הכלל, בנוסף לקצבת הנכות שלו מקבל עוד 700 ש"ח נוספים על כל ילד. הנכים מגיעים להפגנות המופקרות, שחוסמות כבישים, שזאת עבירה. הם מגיעים במכוניות שלהם, מכוניות שעולות 200 אלף ש"ח, וכשנכה מגיע להפגנה במכונית כזאת, היא לא עולה לו 200 אלף ש"ח, אלא 100 אלף ש"ח. הוא מקבל עזרה מהמדינה. זה כלום, שום דבר. גם את הדלק מממנים לו", הוסיף.





"הרי ידוע שמחלקים דלק בחינם לכולם. יש נכים שעולים גם 18 אלף ש"ח בחודש, ויש כאלה שעולים רק 4,000 בחודש למדינה. אבל זוהי המציאות, ואין אחרת ממנה. הפראים האלה מסרבים לקבל את ההסכם שהארגונים המייצגים 93% מאנשי הנכים קיבלו. אפילו אילן גילאון הפנאטי מצהיר שמדבר על שיפור דרמטי. בל נשכח - מדובר באנשים שעולים 8,500 ש"ח בחודש, וכל ניסיון להעמיד את הדברים כאילו התמיכה שהם מקבלים היא 2,450 ש"ח בחודש, הוא שקר מתועב", טען.