פחרי אבו טהא, שנרצח בקטטה בתל שבע אתמול בערב, נקבר הערב (חמישי) בבית הקברות המוסלמי בתל שבע. מאות השתתפו בהלווית הצעיר שמת בגיל 23, וגינו את האלימות. אבו טהא הותיר אישה אלמנה ותינוקת בת כמה חודשים. אביו של פחרי, השאם אבו טהה, טוען כי למשטרה לקח זמן רב להגיע למקום, ואף הגיעה רק לאחר שבנו נרצח ושמונה מבני משפחתו נפגעו, בהם אשתו. "אני מצפה משוטר להגיע לזירה, כי נוכחות משטרה גורמת לצדדים להתפזר", הוא אומר. 
 

עוד סיפר האב, כי יממה לפני הרצח נדקר בנו הצעיר, ואף הוגשה תלונה במשטרה אך ״דבר לא נעשה״. הוא סיפר כי בנו המנוח היה ״עמוד התווך של המשפחה. אני כל הזמן חינכתי את ילדיי להימנע מאלימות, והדגשתי זאת כל הזמן בפניהם. הטרגדיה הזו הייתה יכולה להסתיים אחרת, אילו אנשים התערבו בצורה אחרת. הייתי מצפה גם מהמשטרה להתנהל אחרת״.



המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות בקטטה וברצח בתל שבע
המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות בקטטה וברצח בתל שבע



ממשטרת ישראל נמסר: ״בניגוד לנטען, מיד עם קבלת הדיווח אודות האירוע הוקפצו כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום בתוך זמן קצר - פחות מ-20 דקות מרגע קבלת הדיווח הראשון במשטרה. עם הגעתם הכוחות החלו לטפל מידית באירוע ולהשיב את הסדר הציבורי על כנו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ועצרה כבר במהלך הלילה ארבעה חשודים בחשד למעורבות בקטטה וברצח״.



עוד נמסר, כי ״במהלך השנה האחרונה אף נפתחה נקודת משטרה מעובה בישוב תל שבע אשר פועלת מדי יום מול התושבים וראשי הישוב למניעה, ישוב סכסוכים וגיבוש פתרונות נוספים לטיפול בנגע האלימות. אנו נמשיך לפעול למיצוי הדין עם כלל המעורבים באירוע החמור במטרה להגיע לחקר האמת״.