הגולש סרגיי קובליוב בן ה-51 מכפר החורש טבע למוות היום (שישי), ואותר מאוחר יותר ברצועת החוף של מגדים, כשהוא, כאמור, ללא רוח חיים, זאת לאחר שנעדר שעות ספורות קודם לכן. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע נאלצו לקבוע את מותו במקום, כאשר במקביל נפתחה בדיקת נסיבות האירוע על ידי המשטרה. 



פרמדיק מד"א לביב והבי, שהגיע למקום עם ניידת הטיפול הנמרץ, סיפר כי נוכחים טענו כי הגולש נצפה כשהוא ללא רוח חיים על קו החוף. "כשהגענו למקום הנפגע נמצא כשהוא עם סימני מוות וודאיים, ככל הנראה מזה זמן רב, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".



כזכור, זהו לא אירוע הטביעה הקטלני היחיד שאירע לאחרונה באזור, כאשר רק לפני כשלושה וחצי שבועות גבר כבן 90 טבע למוות בחוף בת גלים בחיפה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.



פרמדיק מד"א, רומן קובזן, שהגיע אז למקום האירוע סיפר: "אזרחים שהגיעו לדוג במזח ראו במים גבר כבן 90 מחוסר הכרה. הם משו אותו לחוף וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. הענקנו לו טיפול רפואי בשטח וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים אך לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".